12 Ocak 2013 Cumartesi

73. ATM


Gayet izlenebilir bir gerilim filmi bence.Hatta sadece bir atmde geçtiği için hafif klostrofobik bir durum da var.Filmin başında kendi işinde gücünde 3 kişi var; esas oğlan, onun hoşlandığı ama henüz açılamadığı güzel kız ve oğlanın saf-salak, bencil arkadaşı.Her şey zaten o aptal arkadaş yüzünden oluyor ama kaderci yaklaşımımızla diyelim bari "olacağı varmış."
Neysem bunlar para çekmek için girdikleri bir Atm'de kısılıp kalıyorlar çünkü dışarda eli baltalı bir piskopat var.Pisipisikopat bunları kuş uçmaz kervan geçmez yerde telef etmeye çalışıyor.Nedenini falan sormayın çünkü o kısımlar anlatılmıyor, işin hoş yanı da o zaten; hatta filmin sonunda tüm yaşananlar bir sonuca bağlanıyor; "adam yakalanmıyor mu, hiç mi kamera falan yok" diye de düşünürseniz filmin sonunda cevaplarınızı alıyorsunuz.Ama söylemeyeyim sıpoylır olmasın:)))))
Filmle ilgili değişik aksan uyarısını da yapmam lazım, sanırım Kanada yapımı, ben ilk başta biraz yadırgıyorum da:))))

Resim alıntıdır.

2 yorum:

  1. ben bu filmi izledim....
    acayip güzel bir film....
    syrederken çok gerildim :((
    kendimi onların yerine koydum...
    nasıl kurtulurum diye bende çaba sarfettim :((
    kıza üzüldüm ya :((

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...