3 Ocak 2013 Perşembe

Akşama yemekte ?

Akşama kuskus pilavı var.Ben önceden çektirme suretiyle pişiriyordum ama bu kez makarna gibi haşlayıp pişiridm sonra da biraz tereyağı koydum sıcakken içine.Domatesli suda pilav gibi de pişiriliyor.Seviyorum ama ne zamandır yapmamışım.Özlem giderdik.

Taze fasulye benim baştacım.Bir kaç gündür ağır yemekler yiyince bu akşamı sadece sebze yemeği ile yaptık, hiç Ege'nin tarzı değil ama ne yaparsın.
Bu arada ben zeytinyağlı taze fasulyeyi pişip bir gün bekleyince daha çok seviyorum.Yemelere doyamıyorum o zaman:))))
Afiyetle!

6 yorum:

  1. oooh daha ne olsun ellerine sağlık canım...........

    YanıtlaSil
  2. kuskusss ben de özlemişim yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makarna, erişte, pilav derken unutuyoruz!

      Sil
  3. makarnaya bayıldığım halde nedense kuskus pişirmek hiç aklıma gelmiyor, severima aslında eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen gözden kaçabiliyor ama arada değişiklik yapmak da güzel oluyor:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...