20 Ocak 2013 Pazar

Sporcunun ahlaklısı?

Ben çok daldan dala yazan bir bloggerım sanırım.Ama amacım bugünlerin bir anısı kalsın, ne yedim, ne içtim, ne aldım, ne izledim vs...
O zaman bu konudan da bahsetmeliyim.Yaşadığım hayalkırıklığını, yılllardır kandırılmanın ve hak etmeyen bir sporcuya hayran olmanın yarattığı siniri anlatmam lazım.
Lance Armstrong...Kanseri yenmiş, hayata sıkı sıkı tutunmuş bir bisikletçi; örnek insan.Tabi başarılı da bir sporcu zira 7 kere kazandı Fransa Bisiklet turunu...Bunu kanseri yendikten sonra başardı hem de üst üste hem de...
Yıllardır kendisi hakkında doping iddaaları çıkardı, o da yalanlardı.Ben de inanırdım.Adam hastayken zibilyon tane ilaç alıyordur, onların etkisidir, zaten kanıtlanamıyor bu iddaalar derken...Bu yıl her şey açığa kavuştu, tüm ünvanlarını elinden aldılar, spordan ömür boyu men ettiler.
Ben saf yine onun ağzından duymadan inanmamaya, Lance Armstrong'un doping yapmadığına inanıyordum ki kendi ağzından da duydum.Oprah'ın talk şovuna çıkmış kandırıkçı ve doping yaptığını itiraf etmiş.Performans arttırıcıdan tutun da kas yapıcı falan yasaklı ne kadar madde  varsa hepsini almış vücuduna, hatta takım arkadaşlarıyla birlikte almışlar.Yok efendim o zamanlar doping yapmak çok doğalmış, yok sistem bunu yakalayamıyormuş, yok spora geri dönmeseymiş yakalanmazmış.
Adam bildiğin kendini suçlu görmüyor, hatalı görmüyor.Doping yaptığında kötü hissetmiyor da yakalandığında kötü hissediyor.Hadi ordan be...

Evet sevgili günlük! Ocak 2013'te sporda bir efsanenin daha yalanlar üzerine kurulduğunu öğrendiğimiz doğrudur.Lance Armstrong Fransa Bisiklet turunu 7 kez üstüste kazanan bir efsane değil yalancının tekiymiş.

2 yorum:

  1. Merhabalar blogunu takibime aldim severek,bende beklerim.
    Kocaman Sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin güzelim, iade-i ziyarete geliyourm:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...