2 Ocak 2013 Çarşamba

Burdan...Şurdan...Ordan

Bugün 2 Ocak, saat de 16 civarı, sis bir türlü gitmek bilmedi, gerçi sis falaln değil gibi, resmen bulut indi yere:))))

Kocamın yeni oyuncağı, "Bizden akıllı " telefongillerden:))))))

Zeytin zamanı, annemler toplamakla iştigal, bu dombililer ise "eşek" zeytinigillerden:)))Adı öyle en azından...

Zarife'nin torunu Pamuk'un torunu olur kendileri, poz veriyor çirkinim:)))

Hayatımda ilk kez kedi görüyor da değilim ama şaşırık bakmışım:))))

Bu şahane renkli şalı ise sınıfta yaptığımız yılbaşı çekilişinde bir öğrencim bana aldı:)))Ayıla bayıla bakışıyoruz kendisiyle:)))

6 yorum:

  1. ıphone 5 ıphone 4 e göre daha ince ve daha uzun diye biliyorum :))
    hayırlı olsun...

    çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle sanırım ama daha kolay kullanımı, daha yeni öğreniyoruz biz de:)))
      Çekilişine de hamen göz atıyoerum:))))

      Sil
  2. telefonla hiç işim yok
    benimkide çıkan her modelini aldı
    buara 4ü bırakıp 5e geççem dio engelliyorum ama nereye kadar;)
    kediler harika kuzummm yerim ben sizi ;))
    kocamann bir gülümseme var suratımda iyiki çekmişsin minnoşları;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Ege'ye hediye geldi bu telefon yoksa hiç ama hiç sevmez bu işleri, heves duymaz, dediğin gibi nereye kadar, bugün 5, yarın 6 diye gider.
      Kedişlerim çok şekerler, pofidik pofidikler:))))
      Kocaman öperenzi kuzum:)))

      Sil
  3. YAA BEN DE Bİ AKILLI TELEFON ALICAM, BANA AKIL VERSENE... :)))

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...