29 Ocak 2013 Salı

Lavaş Pidesi volume 2

Daha önce peynirli-ıspanaklısını denediğim lavaş pidesini bu kez salamlı ve kaşar peynirli yaptım.Onu görmek isteyenler buraya.
Yok bu güzelmiş diyenler ise devam:
3 lavaş yetiyor bize, sosu için 1 yumurta ve yarım çay bardağı sütü karıştırıyoruz.İçine ise bir tane aç-bitir paketi salam ve isteğinize göre kaşar peyniri lazım bize.
Lavaş boyutundaki tavamızı alıyoruz, önce bir kat lavaşı koyup sosumuzu lavaşın üzerine döküyoruz, salam ve kaşar peyniriyle kaplayıp, ikinci kat lavaşımızı koyuyoruz.Sos üzerine salam ve kaşar yine aynı şekilde konuluyor.Son katımızı da koyup tavayı ocağa atıyoruz.


Aynen omlet yapar gibi bir taraf iyice kızardığında öbür tarafı çeviriyoruz.iki taraf nar gibi olduğunda tabağa alıp dilimleyip yemesi kalıyor!



Yapması ve pişirmesi 10 dakikanızı almıyor desem!Tabii yemesi de öyle, malesef.


Bir dahaki sefere daha fazla lavaş mı alsam acaba:))))

8 yorum:

  1. tarifi aldım canım hem pratik hem de lezzetli bir tarif :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi canım, kahvaltıda gözün börek ararsa hooop yaparsın hemencecik:)))

      Sil
  2. ellerine sağlık...
    çok pratik ama lezzetli :))

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor! Ben de bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişine beklerim:) http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      oooooo güzel bir çekilişe benziyor:))))

      Sil
  4. Çok güzel görünüyo gece gece nası canım çekti:)
    Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum,yaptığınız yemekleri çok beğeniyorum,tarifler çok açık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy ben ne kadar mutlu oldum şimdi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...