8 Ocak 2013 Salı

Magnum yeniden!

Dışarda yağmur, kar, ayaz var; biliyorum.Herkesler sıcak çay, kahve paylaşıyor ama canım nasıl dondurma istedi anlatamam.Tersim biraz.Herkes gider Mersin'e durumu.
Neyse arayan buluyor, biz de bulduk dondurmamızı aldık ve afiyetle yedik:))))
Ya zaten dondurmaya yaz tatlısı olarak bakmak ne yanlış!
Yanlış hatırlamıyorsam dünyada kişi başına en fazla dondurma tüketilen yer İsveçmiş.(Norveç de olabilirim, karıştırmadım inşallah)Adamlar soğuk falan dinlemiyorlar.benim kafadan hepsi.                                   
 Bize Magnumun bir de bu'su düştü.


İçinde dört dondurma var ve çok çabuk tüketiliyor!Yaz kış fark etmiyor.

6 yorum:

  1. afiyet şeker olsun canım benim boğazım şiş ama canım da çekmedi değil çivi çiviyi söker diyip bir tane yesem mi bilemiyorumm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın?Özlemcim buzdolabından çıkan meyve ya da tatlıyla aynı ısıda zaten, ne olacak ki!(Gece yatarken sirkeli suyla boğazını gargara yap, hiç bir şey olmaz)
      Öpüyorum!

      Sil
  2. miniciktir onlar çabuk biter... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt, minnacık yapmışlar, göz açıp kapatıncaya bitti!

      Sil
  3. hmmm,bizim gibi mersine değil de tersine gidenler varmış,kızım büyük boy kutu dondurma almıştı,ammmmma buzlukta değil ,buzdolabına koyduk,krema niyetine,ayva tatlısını üstüne o kadar süper bir şey oldu ki bilmeyen biri :çok güzel krema yapmışsın ,ellerine sağılık dedi ,şimdi *mersine* mi,tersine mi gidenler uyanık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper fikir ablacım yaaa; bir sonrakine ben de yapıcam:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...