28 Ocak 2013 Pazartesi

Mimmler...Mimmmler....Mimmmmler

Sevgili Gözde ve Bricitten gelen mimler var arkadaşlar.Hemen cevaplayalım:
Aynı sorular olduğu için tek kalemde cevapladım.

ŞU AN......ÇOK SEVİNİRİM Tatil uzasa, hava güzel olsa, alışveriş yapsam, uzaktaki arkadaşlarımı görsem çok sevinirim sanırım.
ŞİMDİ....OLMAK VARDI Şimdi eşimin de tatili olsa ne güzel olurdu:)))
NEREDE O ESKİ GÜNLER? Ahhh nerde?Gerçi ben pek nostalji sevmem, yaşadığım andan çok memnunumdur.
NELERİ ÖZLÜYORUM? Öğretmen hastalığı olan 40 dakikalık zaman içine sıkışmış olmayı sevmiyorum.40dk ve 10 dk olarak geçiyor ömrümün nerdeyse her günü.Öyle olmayan günleri özlüyorum.
ÇOK SEVERİM Dondurma, yeme içme, uzun ve mükellef kahvaltı, akşam yenilsek de Beşiktaş, alışveriş, tatlı, çikolata, kahve, cuma günü, alışveriş, temiz ev, ailem, tatil, hediye almak, hediye vermek, tv başında pineklemek,misafirlik, kardeşler, parfümler, güzel kokulu her şey ...
NEFRET EDERİM Yalan dolan, kilo almak, istediğimin istediğim şekilde olmaması, aç kalmak, erken kalkmak, Beşiktaş dışındaki-ler, Real Madrid, C Ronaldo, aniden gelen habersiz misafir, sınav hazırlamak, sınav yapmak ...
BU GÜNLERDE .... ÇOK DİNLEDİM










ŞU AN Kİ RUH HALİM 
 Şahane...Tatilin başı, daha çokkkk var birmesine, gayet mutlu, keyfi yerinde...


Bir de özlemler mimi var.
Ben neleri özledim?

 Aslında birazcık yukarda da anlatmıştım yaşadığım anı çok severim, çok geçmişte kalan bir insan değilim.Amannnn şimdi lisede olsaydım, üniversitede olsaydım diye düşünmem pek.Geçmişi çok özlemiyorum yani.Olsa olsa şekerli çubuk krakerler  vardı, onu özlerim; leblebi tozunu..Tek parça kolları bacakları çıkmayan, saçları kendinden naylon bebeğimi...Nokia 3210 sahibi olmanın verdiği hissi, kafam kadar walkmenden müzik dinlemenin keyfini...
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
Allahtan nostalji sevmiyormuşum :)

8 yorum:

  1. mimler çok güzel oluyor...
    insanlar birbirlerini daha iyi tanıyorlar...

    YanıtlaSil
  2. bloğuna bayıldım.tarifler harika.hatta birazdan mantar salatanı deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ben ne kadar mutlu oldum yaaa şimdi, musmutlu oldum...Çok şekersin.Merakla bekliyorum, umarım beğenirsin!

      Sil
    2. Afiyetle yedik eşimle.Tariflerini merakla okuyacağım bundan sonra.Şu salamlı pideyi de deneyeceğim en kısa sürede.

      Sil
    3. Afiyet bal şeker olsun, sağlık sıhhat dolsun içinize:))))Çok şımardım ama ben yaaaaa, çok sevindirdin beni:)))

      Sil
  3. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş mim;)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...