10 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Takılar

O parayı bir elbiseye vermeye düşünürdüm ama konu takı olunca gözüm kapalı elim cüzdana gidiyor.Yine bir takı alışverişi hikayesidir.
Okul sonrası uğranan bir dükkan, denenen bir kaç elbise, vakit kaybı zira hem pahalı hem de hiç tarzım değil.Sonra takı kısmına yöneliş ve yüzü gülen bir müşteri yani ben.
Tak-takıştır modundayım.


Hepsi bunu içinde!Fiyatlar da 9,12,15 tl arasında değişiyor:)

 Bileklik gözüme ilk takılanlardan.



 
Sallandırmalı küpe, şık bir alternatif.

Kuğularım çok zarif değil mi? Biliyorum:)


Diğer bilekliğim de ise rengarenk nazar boncukları var.


 Gayet kibar durdu bileğimde:))

Son olarak da bu küpeler var...(Bunların hediye olma durumu var)

15 yorum:

  1. derili bilekliğe ve kuğulu küpelere bayıldım:)) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. gulu gulu kullan cnm :)) kuğuya bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın.. kuğu küpeler çok da güzelmiş, orjinalmiş.. =)

    YanıtlaSil
  4. yeni cicilerin hayırlı olsun canım...
    çok güzeller...
    ama ben en çok nazar boncukluyu sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. rengarenk nazar boncuklu favorim oldu :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok cici canımm deri bilekliği özellikle sevdimm :)) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Efendim hepiciğinize teşşekkürler:))))Görüyorum ki herkesin favorisi farklı:)))))

    YanıtlaSil
  8. renkli nazar boncukları+ hepsi çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  9. güzel,güzel ,sağlıkla tak canım.Hayatım boyunca takı takmayı sevemedim,saatlerce bakabilirim,öylesine alırım .

    YanıtlaSil
  10. hepsinide güle güle kullan canim cok güzellermis

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. Kuğulara bayıldm iyi gunlerde kullanın ;)
    Bana da beklerim:

    http://obenimdunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. küpeler çok güzell...
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. Herkeşe çok çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  14. All these jewelry is awesome and especially the both bracelets! The little details are stunning! Love it!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your kindest comments.The bracelets are my favorites too.
      I will come by and visit your blog, again thanks:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...