18 Şubat 2013 Pazartesi

Ara Kapatma Yazısı!

Yazamadım, en basit ve en yalın haliyle yazamadım, zaman mı bulamadım, zaman vardı da ben mi bilgisayar karşısına oturamadım bilemiyorum.Olmadı işte, günler günleri kovaladı ve ben haftalardır yazmamışım.
Bu bir ara kapatma yazısı oluyor yani, neler yaptım, nasıl geçti son üç hafta hepsine değineceğim inşallah.
Çok şükür sağlık sıhhat hepsi yerinde, acı-keder-sıkıntı yok.Allah kimseye vermesin zaten.

Aylardır gelmesi için dört gözle beklediğimiz tatil ne olduğunu anlayamadan geçti, allahtan ikinci hafta eşim de izin aldı da en azından onunla birlikte zaman geçirebildik.
Bu tatili Ezgi'ye ayırdık ama, artık onun zamanı.Hayırlı bir iş için geldiler, hayırlı işlere vesile oldu bu tatil yani.
İstemeydi, nişandı, iade-i ziyaretti derken zamanın nasıl geçtiği anlaşılmadı tabi.Hazırlıklar ve alışverişler - ki ben çoğunlukla dahil olamadım - derken geçti gitti her şey.
Annem düğün güzel ama kız evi olmak zor demişti ben evlenirken.Kız evi hep buruk olur birazcık derdi.Tabi gelin ben olduğum için hiç anlamamıştım ne demek istediğini.Şimdi çok iyi anladım annemin ne demek istediğini.Kardeşini evlendiren varsa o da çok iyi anlar ne demek istediğimi.
Her şey yolunda gitti, her şey çok güzeldi; güzel başladı güzel devam eder inşallah.Kızçemiz mutlu olsun da, tek dileğimiz bu.


Tatil bittikten sonra da okula devam aynen olduğu gibi.Toplantılar, sınavlar derken ilk haftayı da bitirdik.Yeni ders programları da verildi.Cumaları sekiz saat aralıksız dersim ve nöbetim var.İlk haftanın da etkisiyle cuma bitiktim bakalım sonunu nasıl getireceğiz.

Arada 14 Şubat'ı da atlattık.Çok da önemsemediğim bir gün açıkçası.Tamamen tüketimi arttırmak için yapılmış ticari hamlelerden biri.Yazık ki gereğinden fazla önemseniyor.Kırmızı kalp görmekten gına geldi resmen.Biz kutlamadık, evet dışarı yemeğe gittik ama kırmızı güllü loş bir mekana değil; pizzacıya gittik hatta.
Zaten reklamlardan bana gına geldi, heryerde pırlanta reklamı, ya sevgili deyince reklamcıların aklına sadece bayanlar geliyor çünkü, alıcısı fazla.Sevgililer günüyse kutlanacak olan erkekler ne?Onlar da sevgili, hani onların hediyeleri.Hiç gördünüz mü iki saat reklamı ya da erkek aksesuarı?Bayanlara tek taş satmak daha kolay çünkü, onlar hazır alıcılar.Belirli gün ve hafta olsa da hediye alsak diye bekliyoruz çünkü.Başka hiç bir özelliğimiz yok çünkü, oturur hediye bekleriz.Saçma.
Hediye falan da almadık işin doğrusu, her sene ne alınır ki zaten, özelliği kalmaz, ki bu işin doğum günleri, evlilik yıldönümleri falan da var.Ooooooo ölme eşeğim ölme.

Daha anlatacak çok şey var da, onlar da sırası gelince artık!

6 yorum:

  1. Hoşgeldin cnm. merak ettik seni. Ezgi'yi tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağolasın, kocaman teşekkürler!

      Sil
  2. Ezgiye hayırlı uğurlu olsun...
    Allah mutluluklarını daim etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. cnm öncelikle kardeşine tebrikler, sevgililer günü için dediklerine katılıyorum kutlamak zorunda bırakılıyoruz aslında normal birgünden farklı diil, olmamalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim.insanı zorla sevgililer günü furyasının içine sokuyorlar...öptüm!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...