19 Şubat 2013 Salı

Müslimi kendim yaptım!

Üniversitede alıştım bu tür ecnebi işi kahvaltılıklara, mısır gevreği olsun müsliler olsun seviyorum da yemeği.
Bir kere çok kolay, koy kaseye bas sütü, ohhhh ne ala.Hem çok da besleyici ve bence lezzetli.
Tabi şimdi okuyup öğrendiklerimiz de var, bağırsaklar için yulaf yemek lazım.

Geçenlerde market alışverişi yaparken müsli de alayım bari arada yerim dedim.Oooooo fiyatlar uçmuş yaaa, çoğu 200-250 grlık paketlerdekiler nerdeyse 9-10 lira.Hööyytt, o ne öyle.Halbusi içinde fındık fıstık ceviz var da kilolarca mı var.Evin ekonomisinden sorumlu devlet bakanı olarak içim elvermedi el kadar şeye para vermeyi.Orda tek başına sessiz sessiz duran yulaf ezmesi var bir de.Koca paket, yarım kilo; 1,5-2 liralık bir şey. Aldım hemen tabi, kendi müslimi kendim yaparım ben de.


Öyle demeyin, kuru yemiş ve kuru meyveler hepimizin evinde var; bir-iki de taze meyve koyarım.Ohh mis.
Şöyle yapıyos.Alıyoruz yulaf ezmesinden bir tutam atıyoruz kaseye; sonra kuru üzümden tutun, incire, kayısıya eriğe, evde kuru be varsa minik minik doğruyoruz; sonra cevizmiş, fındıkmış, fıstıkmış, bademmiş, ne arzu edersek ekliyoruz.Ben kivi bile koydum artık siz düşünün.


Sütümü de ekledim ve kaşığımı da kaptım.
Ne diye dünyanın parasını verecekmişim ya?O kutu bana aylarca yeter artık :)))


16 yorum:

  1. afiyet olsun o zaman:)çok iyi yapmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelim, iyi fikirdi

      Sil
  2. Ooo ne güzel fikir canım haklısın.
    Ellerine sağlık çoda güzel olmuştur tadı eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama, hazır almaya mecbur değiliz :)

      Sil
  3. afferin kız :)
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık tatllım sonunda döndün buralara komşum;)
    nasılsın bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk yavrum yaaa, geçivermiş zaman ben anlamadan ama süpperim, bol bol yazıcam inşallah.sen de iyisindir umarım, güzel güzel uğraşlar edinmişsin:)))

      Sil
  5. ohhh mis, ben de yapmıştım böyle, süper olmuştu, ben ayrıca muz da eklemiştim, zaman tasarrfu zamanı hocu, effferimmm sanaaa... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettttt, muzzz, iyi fikir, elma armut falan da koyucam ben, ohhhh!Değme keyfime sonra!Paramızı sokakta mı buluyos kuzu?

      Sil
  6. ben severim yulaf ezmesini,canım muz ve bal karıştırıncada nefis oluyor,en iyisini yapmışsın kendin kasrıştırmakla senin koydukların daha sağlıklıdır bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuuuu ballı muzlu olunca doping olur o:))))

      Sil
  7. valla bravo cnm harikasın düşünen insanın hali başka oluyor tabi uğraşmak istemeyen de vardır ama bence böylesi daha zevkli, nımm nım nımm afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum canım ne isterse onu koyuyorum, kuru dut falan da buldum ben, içerik giderek zenginleşiyor:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...