25 Şubat 2013 Pazartesi

Tavuk soteye ıspanak dokunuşu

Nasıl anlatsam bilemedim aslında.Umarım görüntüye uymuştur yazımın başlığı.
Akşama bildiğin tavuk sote pilav yapacaktım.
Tavuklarımı doğradım, soğanımı, domatesimi hazırladım.Bir de baktım ki buzdolabında azıcık ıspanak kalmış, bir kısmı da çürümüş hatta.Hemen temizledim ama bir avuç bir şey çıktı.Tek başına pişirmeye değmez, gaz israfı.Bekletsem olmaz, çöpe atmak da gelmedi içimden, napsam derken "Soteye koysam ya!" dedim.
He valla oldu hem de süper oldu.Tavuğu soteleyip, soğanı ekledim.O sırada ıspanakları büyükçe doğrayıp en son domatesleri ekleyip tuz-karabiber ilavesiyle yemeği tamam ettim.
Pilavımızın pek bir allengirli yanı yok, o standart pilav.
Ama tavuk soteye ıspanak çok yakışıyormuş, ben beğendim siz de bir şans verin bence:))))


14 yorum:

  1. hıııım harika görünüyor :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. I'm a new follower! love your blog!
    If you want you can follow me too :)
    Kisses
    Timeless mode

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your comment:)))
      I will be happy to visit your blog as soon as possible:)))
      Take care!

      Sil
  3. ilk defa görüyorum canımm denemek lazım eminim çok güzeldir ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispanak seven biri olarak ben beğendim zira:))))Sevgiler!

      Sil
  4. Thath looks lovely:)
    Wanna follow each other ?? Www.olivains.com
    :*

    YanıtlaSil
  5. Gece gece canim cekti simdi valla :)
    Ellerine sagil harika gözüküyor.

    Almanya dan selamlar.

    one-piece-tuba.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelim, Almanya'ya da kocaman sevgiler:))))

      Sil
  6. tavuk ve pilav ikilisi ne güzel oluyor,ıspanak eklemekde iyi fikir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtarıcı lezzeti garanti tavuk pilav değil mi?

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...