22 Şubat 2013 Cuma

Tavuk Suyuna Çorba

Tavuk suyuna şehriyeli havuç rendeli limonlu sarımsaklı tavuk etli çorba aslında benim çorbanın tam adı.
Annemden gelen tavuğun suyunu heba edecek değilim.Suyunun suyunu bile kullanacağım yani, o derece.
Neyse efendim acayip doyurucu ve besleyici bir çorba.Bundan bir tabak içince yemek yemek bile gelmedi içimden, doydum çünkü.

Tavuk suyu kaynatıyoruz ve tel şehriyeleri katıp bir güzel pişiriyoruz. ( Annem 4 su bardağı suya 1 çay bardağı tel şehriye atar, ama markadan markaya değişiyor pişme süreleri)
Kaynamaya başladığında bir havuç rendeleyip çorbamız katıp ocağın altını kısıyoruz.Onlar pişedursun biz bir diş sarımsağı dövüp bir limonun suyuyla elimizin altında hazır tutuyoruz.Benim tavuklar önceden didiklenmişti.Hatta birazını da ayırıp dondurucuya attım.Tavuk parçalarını da ekleyelim.Şehriyeler şişince sarımsaklı limonu koyup, tuz ve karabiberini ayarlıyoruz.

Çorbamız hazır.Afiyetle!


18 yorum:

  1. ohh eline sağlık bize de yollasana:)) evde iki tane hasta buçukluk var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben o buçukluklara, geçmiş olsun canım benim, ama eminim anneleri onlara daha güzellerini yapıyordur:)))

      Sil
  2. Merhabalar çorba harika görünüyor eline sağlık bloğunuz çok güzel takipçinizim :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, Ziyaretine de gelirim ben:))))

      Sil
  3. ELLERİNİZE SAĞLIK TAM MEVSİM DEĞİŞİMİ VAR İHTİYACIMIZ SAĞLIK İÇİNDE FAYDALI BİR ÇORBA AFİYETLER OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kış geldi mi çorba mevsimi de açılıyor bizim evde:))))

      Sil
  4. hııım miiis miiis...
    içine ekmek doğrayabilir miyim :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Tam bir çorba severimdir, mutlaka ararım sofrada, ellerinize sağlık;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, insan arıyor resmen:)))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ohhh sofralarımız çorba dolsun:)))

      Sil
  7. bu saatte iştahım açıldı :)
    ne güzel görünüyooo
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzelim uğradığın i.in:))

      Sil
  8. Selam ..blog keşfine çıkmıştım yolum buraya da düştü :) adaşım olmanız dikkatimi çekti tabi..hemen takipledim adaşımı :)çorba harika görünüyor..görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsin sefalar getirmişsin:))) Adaşlar dayanışması:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...