25 Mart 2013 Pazartesi

Kolay Profiterol


Yapması, profiterol yazmasından daha kolay inanın.
Denerim sonra diye zamanın birinde almıştım Sinangil marka Profiterolü.Başka markalarında var sanırım.Ama bunda toplar hazır sadece iç malzemesini hazırlayıp üzerine sosu döküyorsunuz.Yani son derece pratik.
Teyzemler geldiğinde yapayım dedim.18 tane top var, içini delip dolgu malzemesiyle doldurdum. Sonra da sosu sütle pişirip üzerlerine döktüm.


Keşke üçer beşer porsiyon porsiyon hazırlayıp sosu dökseydim, sunumu da ikramı da daha güzel olurdu.Zaten malzemeler bol bol yetti.Tadı da fena değil.Tabi pastaneden alınanlarla kıyaslamak olmaz.Bir de çok bekletmemek lazım çünkü ertesi güne kalanlar baya yumuşamıştı.

6 yorum:

  1. bizim gibi çalışan bayanlar için tam bir kurtarıcı cnm. afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da aklımdan geçen buydu Selmacım:))))

      Sil
  2. oyyyy oyyyyy bayılırımmmmm, eline sağlık bacım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bacım da sen mantılar açarken benimkisi işte çocuk oyuncağı cinsinden oluyor:))))

      Sil
  3. eneee ilk kez görüyorum tüü bana :D
    bulursam deniyim bende canım

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...