5 Mart 2013 Salı

Okuma köşesi

En en en ennnn sevdiğim yazarlardan biridir İhsan oktay Anar.Tüm kitaplarını okudum ama en çok sevdiğim şey okuduklarımı yeniden okumak.Kitab'ül Hiyel de onlardan.Daha kim bilir kaç defa okunacaktır bu kitap?Hiç sıkılmadan, sonunu merak etmeden adeta yutarcasına okuyorum.Okumanın keyfine varmak varken sonunda ne olacak diye düşünmem zaten...


Sonrasında da sırada bunlar var, Sevgili Arsız Ölüm de tekrar okuduklarımdan.Çok severim.Tekerleme gibi bir solukta okurum.Diğeri ise tarihi şahsiyetleri masalsı bir şekilde anlatıyor, bir süre önce başlamıştım ama bitirememiştim.Yeniden alıcam elime...

5 yorum:

  1. ben de bazı kitapları tekrar okumaktan hoşlanıyorum
    fakat ihsan oktay ı hiç okumamıştım
    bak şimdi ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben okuma sürecini seviyorum sanki, o yüzden okuduğum hiç bir kitabı veremem, tekrar okuyabilirim çünkü...
      İhsan Oktay Anar ise bambaşka bir yazar bence..

      Sil
  2. bende bende veremem çünkü arada sayfalarını açıp okuyasım gelir
    kitap okumak apayrı bir zevk ama kafan boşsa
    doluysa asla birşey anlamam döner başa birdaha okurum;)

    YanıtlaSil
  3. İHSAN OKTAY ANAR defalarca okunmalı bence de.. aynı kitabı her okuduğumda aldığım lezzeti farklı olması da cabası...

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...