17 Mart 2013 Pazar

Özlem'in Nezleyle İmtihanı

Kişisel tarihinin en meşakkatli soğuk algınlığıyla mücadele etmekte olan benden sevgiler saygılar...
Hala tam randımanlı ben olamadım ama en azından sesime tekrar kavuşmanın sevincini yaşıyorum.Ne nezleymiş arkdaş yaaa!
Geçmedi, dalga dalga geldi resmen.Boğazla mı ilgileneyim, akan gözlerimle mi yoksa kırım kırım kırılan vücudumla mı.7/24 akan burnumu saymıyorum bile...Mendillerden tuvalet kağıdı rulolarına geçiş yaptım zaten.Rulo rulo tükettik bilmem kaç tanesini..
Geçmedi....
İlk kez hastalık yüzünden rapor aldım ben yaaa, anam ne garip duygu sanki ben gitmesem okul yıkılacak...Neyse ki hastalık onu düşünmeme izin vermiyor.
Ben ilaç içmesini de sevmem.İçmiyorum da.O zaman ver elini limonlu ballı sıcaklar; bol karabiberli ekşili çorbalar...Gelsin portakallar gitsin kiviler...
Geçmedi...
Hele o akan buruna ne demeli; anacım nerde üretiyorsun o kadar sıvıyı.Aktı da aktı.Ben ne güzel açıyorum, dakikasında nasıl kapanıyorsun o kadar şeyle...Oturduğum yerle lavabo arasında kaç sefer yaptım belemedim.
Geçmedi...
Şimdi de öksürük çıktı...Zencefilli ballar ve karabiberli pekmezler var sırada...Daha da olmazsa doktor amcaya ziyaret.
Bir de tabi "Kendine bakmadın, o montu giyecektin, sana soğuğa çıkma demedim mi?" veryansınları var kocamdan...Ki ben iyi bakarım kendime , yani dikkat ederim ama oldu işte.Geçen hafta lodos her şeyi uçururken mikrop, virüs ne varsa onları da uçurmuş havaya.Kaptım işte bir şekilde...

 Neyse ahvalim budur a dostlar, iyileşinceye kadar sağlıcakla kalın!

4 yorum:

  1. özlemciğim çok geçmiş olsun
    bu defaki çok inatçı çok
    hemen terketmiyor yerleşince

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet canım aynen dediğin gibi, kolay kolay geçmiyor:)))

      Sil
  2. tekrardan geçmiş olsun cnm. inş bi an önce atlatırsın. bende 1 hafta hastaydım. ama ağzım burnum akmıyodu, kuru kuru öksürüyorum. sürekli gıcık, sanki boğazımda bişey var. çok çektim. ama şimdi Allah'a şükür atlattım. bence burnun akması iyi bişi. mikroplar dışarı çıkıyo en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım haklısın. Şimdilerde griplere de birşeyler oldu, geldi mi geçmiyor.Yavaş yavaş emarelerinden kurtulmaya çalışıyorum.Sana da geçmiş olsun,
      yani umarım hepimiz geçmiş olur:))))
      sevgiler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...