26 Mart 2013 Salı

Son Aldıklarım

Lcw'ya uğramadan olmaz, iki araya bir dereye sıkıştırdım yine bir Lcw'nın içine daldım.Dalmışken de üç beş parçayla ayrıldım.Fiyatlar hakikaten de uygundu, dayanamadım.


Aldığımdan beri en çok giydiğim tunik.Çok hafif tüy gibi nerdeyse, resimde rengi pek yansımamaış ama kök yeşili, taytların üzerine çok giydim.Çok severek giyiyorum  ki 16 tl mi neydi fiyatı, tiril tiril giymeye devam edeceğim zaten.

Bu gömlek de 19.90tl.Alt tarafındaki kırışılık kötü durmuş ama torbadayken oldu herhalde.Bu da tiril tiril bir gölek, şu günlerde hırkayla, baharda da tek başına bolca giyilir.

Bu lacivert hırkaya da kanım kaynayıverdi birden, değişiklik olsun diye aldım.19.90 tl


Bu tolu gösterimde de bir adet t-shirt, renli bir çorap, mor bit tunik var ki hepsi %50 indirimdeydi, 8 tl t-shirt, 3 lira çoarp, 12 tl de tunikti yanlış hatırlamıyorsam.

16 yorum:

  1. sax mavisi gömlrğini çok beğendim...
    hepsini severek kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He kuzum, benim de yeni gözdem o:)))

      Sil
  2. Lcw'nın 36 beden gömleklerini hiç bulamadım 38 de çok bol geldi. :( Ama sezon sonu pantolonları çok iyiydi bak! :)) Tunik de iyiymiş bak ben görmemiştim hiç. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam üzerime beden bulmak biraz zor ama bunları geniş geniş giymeyi çok sevdim ben, pantalonlar konusunda da çok haklısın, bakılmalı!

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın yeşil gömlek çok hoşmuş

    YanıtlaSil
  4. gömlekler çok hoşmuş..güle güle giyinin..

    YanıtlaSil
  5. your blog is really good))loves it))

    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Why not?
      Thank you so much anyway:)))

      Sil
  6. Güle güle kullan canım güzel ciciler almışsın...
    Hemde çok uygun fiyata...
    İyi günlerde kullan...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lcw'yı sevmemek mümkün mü, arada uğrayıp güzel şeyler buluyorsun hem de fiyatları şahane:)))
      Çok teşekkürler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...