8 Mart 2013 Cuma

Uzun zaman sonra bir mim:)

Selma beni mimleyeli çok oldu ama okul falan derken kaldı da kaldı, hemen aklımdayken bu güzel soruları yanıtlayayım:))))Selma'ya kocaman sevgiler!

1)En son kime yalan söyledin, neden?

Hatırlamıyorum ki, ama sanırım öğrencileri geçiştirmek için söylemişimdir.Bazen pek ısrarcı ve laf anlamaz oluyorlar.

 2)Biz okumuyoruz farzet ve kendine bir itirafta bulun.  
Özlem çok zekisin yaaaaaaaaaaaaaaaaa!
3)Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?


Evet, memnunum.

4)Mutlu musun?

Çokkkkkkkkkkkk hem de.

5)Keşke ..............?


Kilolarrrrrr, ah o kilolar.Geldikleri gibi gitseler keşke.

6)Sence ideal eş nasıl olmalı?


İdeal eşi bulan biri olduğum için söylemesi çok kolay.Sayan, seven biri olmalı; sana prensesmişsin gibi, dünyada tek sen varmışsın gibi davranmalı; güven vermeli; çok sevmeli; kocacım gibi olmalı

7)Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerde geçirmek istersin?  
İzmir-Tire, zaten buralıyım da.Hep de burada yaşamak istemiştim.
8)Seni en çok ne mutlu eder? 

Küçük şeyler tabi; arkadaşlarla çay-kahve-sohbet; indirimden muhteşem birşey bulmak; Dondurmayla eve dönmek; güzel bir film izlemek; kocacımla kahvaltı yapmak; Sevdiğim dizilerin sezonbaşları.....
9)Korkuların neler?  
Yılanlar, yükseklik
10)Hayatında en çok utandığın an?

Bak bunu da uzun uzun düşünmem lazım.Haaa bak aklıma geldi, üniversite bilmem kaçıncı sınıftayız.Konuyu biz araştırıp biz anlatıyoruz.Hoca arkada dinliyor.Ben kaptırmış ders anlatıyordum, birden telefon sesi duydum; çaldı işte; dayanamadım " Arkadaşlar ayıp olmuyor mu?Telefonları kapatın." tarzında birşeyler söyledim.Meğer hocanın telefonuymuş.Sonra bana anlattıklarında çok utanmıştım.
Haaaa bir de yine üniversitede ben "Öğretmenim" demiştim ağız alışkanlığıyla."Hoca"ya geçiş aşamam çok sancılıydı anlayacağınız.Derste herkes gülmüştü bana da ben de gayrı ihtiyari "Eee siz de öğretmen değil misiniz?" diyerek durumu kurtarmaya çalışmıştım.
Hey gidiiin hey!
11)Kendinde en sevmediğin özellik?

Çok mükemmeliyetçi olmam, çok sevecen olmam, çok anlayışlı olmam.... Yok yaaaa nerdeeeee! Bu tarz sorulara genelde böyle cevaplar verilir ya.
Ben neyimi sevmiyorum'a gelince, çabuk tepki veremem, konuşmadan önce günlerce ne diyeceğimi falan düşünürüm, kafaya çok takarım ilk bir kaç gün, sonra da unutur giderim.Çabuk kırılırım, neye kırıldığımı hemen anlatamam.

Yeni mimlerde görüşmek üzereeeeeeeeeeeeeeee!

Not:Dünya bacılar günümüz kutlu, mutlu, huzurlu olsun hanımlar :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...