19 Nisan 2013 Cuma

Krep Zamanı


Krep seviyoruz yaaa, sevilmez mi?
Benimkisi tarifsiz kreplerden.Yani şöyle ki:
Krepin içinde ne girer?
-Süt, yumurta,un (azıcık şeker ve kabartma tozu da var, biliyorum)

O zaman bunların ölçüsünü bilmeye ne gerek var diye düşünen benden çıkan tarif de göz kararı olur.
Bir yumurta, bir bardak süt, göz kararı un.Şeker de kabartma tozu da derken, mikser de bana yardımcı oldu.Tava cızırdadı, bir kepçe bir kepçe derken krepler hazır!



Birazı reçelle, birazı çikoyla yendi.Hatta ben içine biraz muz falan koyup meyveli dürüm bile yaptım.
Çok can çekmesi olmasın diye fotografını çekmeden hüplettik.
Krep güzel şey!

10 yorum:

  1. Nefis görünüyoor yaaa elelrinize sağlık =)
    Bu arada çekilişim var beklerim..
    http://alfabenineharfii.blogspot.com/2013/04/2hediye-cekilisim-herkesi-beklerim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen geliyorum!

      Sil
  2. Eline sağlık canım:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. bende dün yapmıştım benimde en sevdiğim şeylrden biridir krep:) sanada afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. Krep candır yaa sevilmez mi hiç? Bayıla bayıla yerim olsa :)) Tuzlu halini de çok severim krem peynir ve salamla :)) Ellerine sağlık Özlemcim, harikalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlısı tuzlusu her hailiyle muhteşem!

      Sil
  5. Nefis görünüyo elinize sağlık canım çekti şimdi :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...