2 Nisan 2013 Salı

Makarna çeşitlemesi


Bu makarnanın hikayesi var.Şöyle ki:
Bir akşam önce güzel bir tavuk sote yapmıştım.Birazı arttı.Zaten ne zaman iki kişilik pişirebildim bilemedim.Hep artıyor hep artıyor.Tabi be artan yemekleri atmam.Atamam.

Ertesi akşam ne yapsam diye düşünürken hadi dedim makarna yapayım sotenin yanına, e kalan sote bize yetmez.O zaman bu ikisinin tek bir tencerede kaynaştıracak bir fikir geldi.Makarnayı haşladım güzelce, sonra sotelediğim tavuğu bir kutu kremayla sos haline getirdim.Krema kullanmayı pek sevmiyorum.Yaz olsa kesin domates sos yapardım.Gerçi annemlerden getirdiğim konserve domatesler bitmiş olmasaydı yine domates soslu yapacaktım ama kısmet değilmiş.

İşte karşınızda tavuk soteden olma, kremayla donanma makarna.Yanında ayran ve bol salatayla akşam yemeğimiz.

2 yorum:

  1. becerikli arkadaşım benim. bende sevmem yemek dökmeyi.

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...