3 Nisan 2013 Çarşamba

Nestle Nesfit Ballı Bademli


Ben bir Fikrimuhim'im.Ne olduğunu merak edenler ve üye olmak isteyenler önden buyursun lütfen:))))

Yeni kampanya Nestle'nin en yenisi Nesfit Ballı Bademli idi.Bana da geçen cuma ulaştı kargom.Haftasonu doyum döküm kahvaltıların yerini tutamamz ama pazartesinden beri elim ayağım oldu.Durup durup elimiz pakete gidiyor ve bitti bitecek.Eşimden fırsat kalırsa ben de doyum döküm yiyebileceğim sanırım.Önümüzdeki paketlere bakıcaz artık.

Fikrimuhim'in gönderdiği pakette hem denememiz için kocaman bir nesfit paketi hem de şeker bir kase vardı.Tabii 10 tane indirim kuponu var ki; okuldaki arkadaşlarıma dağıttım hemen.Merakla bekliyorum geri dönüşleri.


Ben bu tür kahvaltılıklara üniversitedeyken başladım.Kolay ve oldukça lezzetli, hem de doyurucu.Tabi ondan sonra özellikle diyetteyken de çok yedim bunlardan.Ama ben Nesfit severdim.Hani onun bir eşdeğeri var ya K'lı, o pek benim ağız tadıma uymaz.İçeceklerde de özellikle de kolada da fanatikliğim vardır.Neyse Nesfit'in en son bombası hem lezzetten ödün vermiyor hem de bir kasede 160 kalori olduğu düşünülürse oldukça diyet dostu.

Gelelim tadına:
Nesfit'İn sadelisi var,güzel; kırmızı meyvelisi var, güzel; ballı bademlisi ise ikisinden de güzel bence.Badem seviyorsanız hele...
Tabi bir de çikolatalısı var ki onu bu değerlendirmeye bile koymuyorum.Çikolatalı olması haksız rekabet yaratıyor bence.

A dostlar gelelim sadede.Fikrimuhim'e buradan teşekkürler eder; Nesfit seven dostları be tadı da denemelerini tavsiye ederim.Hiç sevmem ben bunları deseniz bile bir şans vermenizi dilerim.

6 yorum:

  1. gevrekleri eskiden beri çok severim. ballı bademli çok besleyicidir sanırım.
    ben de üye oldum cnm. hemen dönüş olur mu acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Fikrimuhim'in mantığı çok güzel, ağızdan ağıza reklam biliyorsun bazen televizyon ya da gazetedekilerden daha etkili oluyor.Ben 1,5 yıldır falan üyeyim bu ikinci kampanyam.Arada anketler ve etkinlikler de oluyor ve hepsinden bir puanlama sistemi var.Sanırım bir sonraki kampanyayı beklemen gerekir.İnşallah hemencecik yapılır o da:)))
      Sevgilerimle

      Sil
    2. tşkler cnm aydınllattığın için. güzel ve etkili bir yöntem bence. milletçe eşin dostun sözüne daha çok bakarız. ilacı bile komşudan sorarız :)

      Sil
    3. Evet aynen dediğin gibiyiz:)))

      Sil
  2. ben special k hastasıyım
    çok güzel bir tadı var
    buarada bende diyete başladım bacım
    43 kilodan 50ye çıkmışşım hiç haberim olmadan
    valla bende artık dikkat ediyorum
    sabah öğlen special k akşam ekmeksiz yemek:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesfit daha kıtır gelir bana hep, elim hep ona gider.
      Diyette inanılmaz faydasını görüyorum ben de bu kahvaltılık gevreklerin.Sana kolay gelsin, farklı bir tat için bunu da deneyebilirsin.
      Kilolar nasıl da sinsi deği mi?

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...