12 Nisan 2013 Cuma

Tavuk Pişirmenin Başka Bir Yolu


Bunu daha önce yazdım mı bilmiyorum ama en sevdiğim tavuk pişirme yöntemi belki de budur.
Yanmaz yapışmaz tenceremize tavuklarımızı alıyoruz, tuz ve baharat serpintisinden sonra, ağır ateşte tavukların suyunu çekmesini bekliyoruz, cızırdayana kadar bekleyip arka tarafını çeviriyoruz.Sonra tenceremizin üzerine sebzelerimizi ekliyoruz.Ben patates, havuç ve ıspanak koydum.Çeşitli baharatlarla tatlandırıp en kısık ateşe getirip yavaş yavaş sebzelerin pişmelerini bekliyoruz.
Ben hatta tavuktan çok tavuk lezzetini emmiş patatesleri yemeği seviyorum.

14 yorum:

  1. ben en çok fırın poşetinde fırında pişen tavukları seviyorum :))
    hem hafif oluyor hemde yumuşacık :)

    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırın poşetlerini kim sevmez ki:))))

      Sil
  2. dun aynısını yaptım bende sızın gıbı patateslerını sevıyorum ama ben bırazcıkta su koyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de afiyet olsun güzelim, patatesler şahane:)))

      Sil
  3. ellerinize sağlık afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  4. tavuk yemekleri hep favorimdir..elleinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?Pişirmesi de kolay, lezzeti de garanti:))))

      Sil
  5. merhabalar sizi izlemeye aldım bende sizi beklerim:)
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim, memnuniyetle:)))

    YanıtlaSil
  7. Benim de en favori tavuk yemeğim budur. Hem de çok hafif oluyor. Ben de en çok sebzelerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem et sevene hem de sebze sevene hitap ettiğinden sanırım:))))

      Sil
  8. ımmm bak bunu bayıla bayıla yapabilirim... sebze de işi güzelleştiren taraf sade tavuk etini bende pek lezzetli bulmuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sebze olmadan olmuyor bence de canım, umarım beğenirsiniz:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...