26 Nisan 2013 Cuma

Yaz İçin Almıştım


C&A markasını severim, hatta indirim zamanı daha da çok severim.Geçen sezondan kalan şeylere göz gezdiriken bu parçaları bulup çıkardım, nerdeyse yok pahasına bu yaz giymek için bir-iki alternatif daha edinmiş oldum.Pembe olanı 8 liraydı sanırım, oldukça bilindik bir penye elbise, hiç giymezsem bile evde giyerim diye düşünüyorum.

 

Bu elbiseye ise bayıldım.Deseni inanılmaz.Saten olması biraz soru işaretiydi ama bedeni büyük alınca (sanırım 42 ya da 44) üzerimde çok şahane durdu.Hatta dökümlü haliyle çok daha güzel.Defosu falan yok hem de 15 liraydı sanırım.Kaptım resmen.Yaza bir-iki düğünde elimin ilk gideceği elbise olacak!

12 yorum:

  1. İkinci elbiseyi ben de çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. wowwww güle güle kullan bacımmm, 2. harbi düğün derneklik olmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol anacım, gerçi kilo sebebiyle muhtemelen bu yazınki düğünleri kaçıracak bu elbise ama olsun, ille de giyilecek illede giyilecek!

      Sil
  3. merhaba, blogumuzda çekilişimiz var, katılmak isterseniz ;)
    http://e-nsisters.blogspot.com/2013/04/yeni-hediye-cekilisi-mudo-gift-card.html

    YanıtlaSil
  4. sevgili özlem bloğun çok güzel takibe aldım banada beklerim sevgiler
    http://meltemakgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Meltem, memnuniyetle gelirim:)))

      Sil
  5. çok güzel iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...