14 Mayıs 2013 Salı

Et Yemekleri


Eti çiğ olarak dondurucuda saklamaktansa kavurup azar azar yemeklerde kullanmayı daha çok seviyorum.İşte o kavrulmuş kuşbaşı etlerle yaptığım iki yemek:
Etli nohut ve etli barbunya...


Hem et daha önceden pişmiş olduğu için yemeklerin pişmesi de çok kolay ve çabuk oluyor.Bir de düdüklü kallandık mı?
Ohhh benim giib çalışan bayanlara büyük kolaylık oluyor.15-20 dakikada yemek pişerken salata ve pilav da hazırladık mı, 10 üzerinden 10.
Annem de böyle yapar, eti pişirip kavurarak tutar, hatta kıymayı bile.Bana ondan yadigar!

7 yorum:

  1. Nohut ve barbunyayla karışık yapmışsınız galiba. Etli barbunya çok az bilinir ama benim en sevdiğim yemekleredendir. İyi ki aklıma getirdiniz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemden miras bana, en az zeytinyağlısı kadar güzel olur etli barbunya, çok teşekkürler!

      Sil
  2. maşallah sana, pratik hatun... :)

    YanıtlaSil
  3. YA ŞİMDİ İKİSİNİ AYNI GÜNMÜ PİŞİRDİNNN:))HAMARAT BEN NOHUDU TERCİH EDEYİMMİ BU AKŞAM:)) ELLERİNE SAĞLIK CANIM AFİYETLER OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok güzelim yaa, ayrı günlerin menüleri bunlar, önce etli nohut yaptık; sonrasında da barbunyayı:)))
      Teşekkür ederim

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...