3 Mayıs 2013 Cuma

Kremalı Patates Tabanında ?


İki kişilik bir ailenin bir yemeği aynı gün bitirmesi o kadar zor ki.
Çok az da yapamıyorum hiç bir zaman, hep artıyor.Ee ben de atıp israf edecek değilim.
Bu kez kremalı patatesi iki farklı yemekte kullandım.Hiç de aynı şeyi yiyiyor gibi olmadık.
Şöyle efenimmmm.
Kremalı patatesi bilirsiniz.Patatesleri ince ince dilimleyip, bir paket kutu kremayla birlikte fırına atıyoruz.Muhteşem bir lezzet ama...Koca tepsiyi tek öğünde de bitiremiyoruz dolayısıyla.
Ben de öncelikle tavada ızgara-msı pişirdiğim tavuklara yatak olarak kullandım kremalı patatesi.


Sonraki akşam da fırında pişirdiğim köftelere yatak yaptım.
İki haliyle de çok güzeldi.
Patates ete çok mu yakışıyor nedir?

2 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...