10 Mayıs 2013 Cuma

Salatalar ve Atıştırmalıklar

Salatalara hangimiz bayılmayız ki!
Yemeğin yanında salataya değil de, ben bazen sadece salatayla bile doyabilirim, o derece.
Hatta okuldan geldiğimde ve çok acıkmış olduğumda kendime salata hazırlayıp ayıla bayıla yemişliğim çoktur.Ben de yaptığım salataları şöyle bir derledim topladım.



Öncelikle beyaz peynirli, havuçlu, zeytinli ve bol yeşillikli patates salatası

Zeytinli, pırasalı, domatesli, turşulu haşlanmış karnabahar salatası..






Bu salata değil ama mercimek köftesinin yanına domates ve turşu koyunca şahane bir atıştırmalık oldu!

Mevsim salatası forever!

Mevsim salatası volume 2-turp rendesiyle


Ve havuç salatası sarımsalı yoğurtlu, söğüş domates ve yeni çıkmış kılıç biberler



16 yorum:

  1. Ne güzel salatalar bunlar. afiyet olsun Özlemcim.

    YanıtlaSil
  2. ohh şekerim ellerine sağlık
    baya sağlıklı bir post olmuş
    afiyet olsun;)

    YanıtlaSil
  3. pek sağlıklı bunlar yawwww...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeee sağlık benim göbek adım:)))

      Sil
  4. merhaba özlem..
    blogunu yeni keşfettim.. fotoları gördükçe de acıktım bu saatte salata canavarı olarak! :)
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, sevgilerimi göndertiyorum:)))

      Sil
  5. çok sağlıklı bunlar :)
    salatanın her türlüsüne bayılırım..

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuza yeni girdim bundan sonra takipçinizim. Salatalar sağlık için bir numara ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin güzelim, çok teşekkürler!

      Sil
  7. En sevdiğim kısım atıştırmalıklar:)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...