23 Haziran 2013 Pazar

Bir süre yokum!



Uzun süredir yazmıyorum; bir süre daha yazamam sanırım.
Sıkıntılı günler yaşıyoruz ailecek, zor zamanlar...
Konu sağlık olunca, belirsizlik olunca elimiz kolumuz bağlı; zamanın geçmesini bekliyoruz.Bir kısmını atlattık ama daha kat edecek yolumuz var.
Güzel haberler gelmeden, içimiz rahat edinceye kadar da yazamayacağım.Yorumlarınızı okudum ama yazmaya gücüm mecalim yok.
Güzel haberlerle dönünceye kadar sağlıcakla kalın, dualarınızı eksik etmeyin.
Sevgilerimle...



12 yorum:

  1. KANDİLİN HÜRMETİNE DUALARIMIZI MEVLAM YARANIZA MERHEM VERSİN CANIM SAĞLIKLI HABERLE DÖNÜN

    YanıtlaSil
  2. Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

    inşallahh, günahlarımızın affına,dertlerimizin devasına vesile olsun beraat gecemiz...
    acil şifalar dilerim.

    duaların da hatırlanmak dileğim ile..
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  3. :(( canım konu kiminle alakalı ise Rabbim şifalar versin, yüzünüz gülsün en kısa zamanda inşallah, hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  4. canım hayırdır inşallah ne oldu
    kime ne oldu ben hiçbirşey bilmiyorum
    umarım herşey biran önce yoluna girer
    g.cakir35@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun cnm. inş güzel haberlerle dönersin.

    YanıtlaSil
  6. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM....

    YanıtlaSil
  7. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  8. Ne yazık ki yeni okudum ve Acil şifa, sağlık dileklerimi iletmek istedim. Konu ne olursa olsun, Allah yardımcınız olsun, inşallah güzel haberlerle dönersiniz.

    YanıtlaSil
  9. canım ne var ne yok, meraktayım...

    YanıtlaSil
  10. özlem aklımdasın
    buralara geldikçe sana uğruyorum
    bir ses ver nasılsın
    seni merak ediyorum arkadaşım

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...