25 Temmuz 2013 Perşembe

Ses Veriyorum

Uzun bir aradan sonra Merhaba arkadaşlar.
Nerden başlasam, nasıl anlatsam bilemiyorum.
Öncelikle iyiyim ve hatta iyiyiz onu söylemekle başlayayım. Zor bir süreçten geçtik. Ama artık işler yolunda çok şükür.
En baştan anlatmak gerekirse;
Biz artık üç kişiyiz.
Bebek bekliyorduk.Geçmiş zaman kullandım çünkü kızımız erken gelmeye kalktı.Erken doğdu.Erken gelme niyetini belli edince hastanede yattım bir süre.Sonra da kızım kuvözde kaldı.Gerçekten çok küçüktü.Onun hastaneden çıkmasını dört gözle bekledik.Allahıma binlerce şükür evine geldi kızçem. Tabi prematüre bebeklerin kontrolleri daha fazla oluyor. Biz evhamlı tecrübesiz heyecanlı anne baba olarak kalp çarpıntılarıyla atlatıyoruz o dönemi.
Çok zor bu işler çokkk.
İnsan neler yaşadığını anlatamıyor.Ama o kadar zor ki.
Allahıma binlerce kez şükürler olsun ki herşey yolunda.
Evet durum bundan ibaret.
Artık anne baba ve miniğimizle çekirdek aileyiz biz.
Yazmaya devam edicem ama kızçemle birbirimizi tanımak ve bir düzen oturtmak için biraz daha süre lazım bize.
Sonra yine burdayım.
Yorumlarınız için beni arayıp sorup merak ettiğiniz için teşekkür ederim sizlere.Sağ olun var olun.Dualarınız için de öyle.Tek tek hepsini cevaplamak isterdim ama beni mazur görün artık.
Uzun uzun yazıncaya kadar herkese kucak dolusu sevgiler.

10 yorum:

  1. .öncelikle çok zor zamanlarınız için çok çok geçmiş olsun :( ve şimdi ise inşallah sağlıkla huzurla musmutlu bir aile olursunuz :) hoşgeldi cici bebek :)

    YanıtlaSil
  2. aaaa tatlım inanmıyorum çook sevindimmmm
    çok güzel günler görün mutlu olun hemşerimmm :)
    inan çok sevindim
    hadi bakalım maceralarınızı bekliyoruz :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne kadar sevindim bir bebişin olmasına
    harika bir haber bu tebrik ederim canım
    allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyümeyi nasip etsin kızçene
    ee bir süre geçsin hamile fotoğrafını falan koy çok görmek isterim senin o hallerini
    çok şükür kötü günler geride kalmış
    darısı isteyenlerin başına
    inan içim rahatladı
    öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  4. çok büyük geçmişler olsun, her zorluğun sonunda keşke böyle güzel bir hediye alınabilse. evladınız hayırlı uğurlu olsun. çok sevindim... ben hep blogunuza bakıyordum, ses yok sesda yok hayırdır diyordum, demekki uzun süre yazamayışınız bu sebeptenmiş.. çok mutlu oldum, Allah herkesin gönlüne göre verir inşallah..

    minnoş kızınızı güzel yemeklerinizle, yüce sevginizle beslemeniz dleğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Tek tek cevaplayamıyorum ama hepinize teşekkürler.mutluluk paylaştıkça artıyormuş gerçekten. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  6. Allah uzuns ağlıklı anne babasıyla güzel bir ömür nasip etsin :)Sıkıntılar gelmiş geçmiş olsun
    maşallah hepinize

    YanıtlaSil
  7. aşkım sen ne ara hamile oldun da bebeğin oldu
    hiç bahsetmedin ama çok sevindim canım çocuk dünyanın en güzel şeyi
    umarım benim ufaklık da seninki gibi aceleci olmaz kısmetse benimkisi de aralık ayına inşallah
    ikinizi de kocaman öpüyorum Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  8. Ooo çok sevindim.Allah analı babalı büyütsün çok geçmiş olsun arkadaşım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ay ay ay, çok sevindim. Kocaman bir maaşallah hem sana hem prensese. Hep çok mutlu olun inşallah. Çook da geçmiş olsun, Allah tekrar göstermesin böyle zor günleri.

    YanıtlaSil
  10. eneeeeeeeee, inanmıyorum sanaaaaaa, şok oldum. İnan merak içindeydim nerde bu hatun diye, şonuç güzel çok şükür, çok geçmiş olsun canım, Allah analı babalı büyütsün...

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...