28 Ağustos 2013 Çarşamba

Fırında makarna

Malum yavrulla uyurken az zamanda çok iş yapmaya çalışıyorum.En çok fırın yemekleri yapmak işime geliyor ne yalan söyleyeyim.Minik patroniçe izin vermezse kahvaltıya talimiz yoksa :)))
İşte o azzamanalanamalezzetlifırındayapılanyemekgillerden bir lezzet:)

Yemeden yapılmadan tadılmadan geçilmesin efendim.

Bizim çekirdek aileye bir paket fırın makarnanın çeyreği bile yetiyor işte.Hatta bir iki öğün de sürüyor bitimemiz.Ama olsun tadı muhteşem.
Bir güzel haşlıyoruz makarnalarımız.Çok da yumuşamasın ama.

Sonra da beşamel sos hazırlıyoruz.Ben itiraf ediyorum hazırını kullandım.Orjinali olsa daha iyi olurdu tabi.Olsun bir dahaki sefere artık.

Makarnamızı beşamel sosun yarısıyla karıştırıp borcama döküyoruz.İçine biraz peynir ekleseniz daha da şahane olur.Kalan beşameli de döktük mü?
Tamamdır; fırına girmesi üzerinin kızarması derken lezzete dakikalar var demektir.
Azıcık da rende kaşar dökeriz en son olarak.....


Nar gibi olunca da çıkarıyoruz....


Tabağımıza alıp lüpletiyoruz en son olarak da.
Afiyetle!

10 yorum:

  1. siz bitirememişsinizdir onu kesin, bizde de yemek yokdu iyi oldu teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cık, bitmedi tabisi.Öbürkü aşkama da kaldı, hatta arada ben soğuk olarak bilem yedim; hepimize yeter valla:))

      Sil
  2. HUUUUU BEN GELDİM BALIM NASILSIN.
    MMMMM TABAĞI ALDIM ELİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Ayşe balam:))))Afiyetle inşallah!

      Sil
  3. Ellerine sağlık harika gözüküyor
    takibindeyim artık bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, heömen gelicem ben de:)))

      Sil
  4. eline sağlık cnm ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli gözküyor elinize sağlık makarnanın her çeşitini çok çok severim :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...