1 Ağustos 2013 Perşembe

Geçen zamana dönersek

Geçen geçmiş, , olan olmuş. Ama kısaca özet geçmek istediklerim var.Öncelikle neden hamileliğimden blogumda bahsetmedimle başlayayım dedim.
Günlük tutma iddiasıyla yazan ben bu belkide hayatımın en şahane olayını yazamadım işte
Hatta taslaklarda birşeyler karalamıştım ama yayınlayamadım.Önce ilk üç ay geçsin dedim sonra cinsiyeti öğrenelim dedim doğum günü yok anneler gününde söylerim derken zaman geçti gitti. Sonrasında da bizim kız aceleci çıktı.
İster nazardan korkmak deyin ister ihtiyatlı olmak deyin olmadı bir türlü. Gerçi okulda bile dördüncü ayda söyledim öğretmen arkadaşlara.Hamilelik psikolojisi işte.Aileler ve yakın arkadaşlar biliyordu sadece.
Gerçi planlı bir hamilelikti bizimkisi.Bekliyorduk.Evliliğimiz iki kişi için cennetti biz de cennetimize üçüncüyü dahil etmek istedik.Karı-koca olma sınavını verdiğimizi düşündük sıra annebaba olma sınavında
Hamilelik ise apayrı bir dünya apayrı bir serüven.Kendi hikayemi de yazmak istiyorum bir ara fırsatını bulduğumda.
Azzzzzz soooooona tabi...


16 yorum:

  1. hayırlı olsun cnm. dönmene sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Selmacım, yazmak çok güzel:)))

      Sil
  2. kıyamam sana ben
    cennetinize birde kızçenizkatıldı negüzel;)
    gerçekten doğum hikayeni ve hamilelik sürecini merak ediyorum
    özellikle 1 hamiş fotoğrafını paylaşmanı beklemedim değil;)
    belki kızçeyide görürüz
    buraları ihmal etme çok
    kokla kızçeyi benim için özlemim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, yavaş yavaş yazıcam herşeyi, çünkü anlatmak paylaşmak istiyorum.Allah herkese göstersin inşallah
      sevgilerimle

      Sil
  3. Kızınızla, eşinizle beraber size çok mutlu, çok sağlıklı, çooooook şanslı yıllar diliyorum. Kızınızın ailenize getirdiği şansla bunların hepsini yakalayacağınızdan eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

      Sil
  4. Allah mutluluğunuzu daim etsin,bebeğinize de sağlıklı uzun ömürler versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, bu güzel dilekleri dileyen dillerin dert görmesin:))

      Sil
  5. Blog'unuz çok beğendim yaa .d takip ettim eğer sizde ederseniz çok memnun olurummm (: başarılar dilerim takipteyim...

    YanıtlaSil
  6. Ne mutlu size hayırlı uğurlu olsun, minişinizle güzelleşen dünyanızdan mutluluk ve huzur sağlık eksik olmasın. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin.Bu dilekleriniz hepimize gelsin umarım.

      Sil
  7. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    381. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak ziyaretine gelicem, sevgiler!

      Sil
  8. nasıl sakladın nasıl tuttun kendini, ama nazar faktörü konusunda çok haklısın cnm, insan korkuyor gerçekten sonunda kavuşmuşsunuz ya ve cennetiniz 3 kişilik olmuş, dilerim mutluluğunuz daim olur, bebişimizide merak etmekteyiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öyle bir ruh halinde oluyorsun ki, hem herkese duyurmak, bağırıp haykırmak istiyorsun; hem de kimse bilmesin öğrenmesin.Acaba sağlıklı mı, aman düşük falan olmasın derken ilk 4 ay geçti, ha cinsiyetini öğreneyim, yok doğum günüm aman yok anneler günü derken zaten 7. ayda doğdu minimini.Zaman yetmedi yani.
      Amin güzel dileklerin için, Allah sana da nasip etsin istediğin zaman:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...