10 Eylül 2013 Salı

3. Ayımız


İlk üç ay bittiğinde sanırım herşey çok daha eğlenceli ve güzel olacak.Yani sen bebeğe, bebek sana ve dünyaya alışacak, uyum sağlayacak.Herşey daha güzel olacak.
Peace on earth yani:)))

Bu ayın başında talihsiz bir kaza atlattık.Yine yüreğimiz ağzımıza geldi.Paramparça olduk,  anlatamam.Kaza işte, adı üzerinde görüne görüne gelmiyor.Ansızın hiç ummadığınız zamanda yokluyor sizi.Erim erim eridik ama allahtan kötü birşey olmadı, acil kapılarında doktor peşinde dolandık yine ama Allahımıza çok şükür geride bıraktık.Neler olabilirdi düşünmek dahi istemiyorum artık.Allah korusun tüm sabileri.

Herşey normalleşince hatırlamak istemediğimiz bir anı olarak kalacak yani kalıyor.

Bu ay gülücükler saçmaya başladı yavru.Sabah uyanıp bizi çağırıyor resmen bağırarak.Gelince de cilveler yapıyor bize.Seni kereta!

4 kiloyu gördük bu ayda.4 kilo ne demek yaaa, doğum kilomuzun iki katı, çok mesuduz çok.
Hele ben 0-3 aylık cicilerine sığabildiğini çok sonra fark ettim, cicili bicili giydirmeye yeni yeni başladım.İnanın çok zevkli.

Gaz sorunun ise aynen devam.Tüm vücuduyla ıkınıyor resmen.Bu kadar zormuş yani o gazı atmak.Sıcak havlu, rezene, ilaç, masaj ...Neler neler? yok hala devam ediyor.Sanırım tek ilaç sabır, geçmesini bekliycez.Pis gazlara savaş açmış durumdayız ama geldikleri gibi gidecekler.

Bu ay içinde bir de "konak"la tanıştık.Ben de diyorum bizim kızçenin saçları - saç dediğime bakmayın- kılları niye kafasına yapışık.Meğersem konak olmuş.Aslında kötü birşey değil de, niye olsun ama değil mi? Sürdük kafaya halis muhlis zeytinyağını, bir saat kadar bekledik sonrada nazik hareketlerle taradık özel tarağımızla.Bir de bıcı bıcı yaptık sonrasında.Şimdi misler gibiyiz.Hatta saçlarımız çıkmaya bile başladı bence.

Değişik sesler çıkarmaya devam ediyor ya yavru bir an bize "anne" dedi gibi bile geldi.Kayıtlara geçmesi açısından diyorum.Sadece ben duysam hadi diyelim ki halüsinasyon gördüm.Yok valla Ege de vardı.O da duydu.Anne dedi anne.

Haftasonları Kuşadasına gitmeye devam.Gerçi halamız falan yok artık ama olsun.Değişiklik bize de iyi geliyor.

Yavru dış dünyaya ilgi duymaya başlayalı gözü hep dışarda.Etrafı incelemek istiyor.E dedik artık araba almanın zamanı gelmiştir.Amannn o ne meşaggatli iş öyle.Alması değil de seçmesi.Bir kere mükemmel bebek arabası diye bir şey yok.Birbir özelliği olan birbir çeşit var ama senin istediğin özelliklere sahip bir tane yok.Bebek yokkenki araştırmalarımızda Peg prego Compact Switch ile Bebe confort Loola arasında kalmıştık aslında.Ama gel gör ki maşallah pek ağırlar.E bizim apartmada asansör yok, babamızda akşam geç çıkıyor işten; e bu anne tam tachizatlı Cevat kelle modunda olacak, nasıl çıkacak dışarı bebekle, çantayla ve de arabayla?Soru güzel, cevap da "araba en hafifi olmalı" olacak.O yüzden Maclearn techno xt aldık.6 kilocuk.Yavruyla deneme aşamasındayız.Azcık gezdi, azcık da uyudu içinde.Sorun yok şimdilik.Pek kilometre yapamadık ama memnunuz.

Resim alıntıdır.

Arabayı Jokerden aldık, hatta bebek çantasını da ordan şeyeetiriverdim.O çantaların fiyatları hakkında bir bilginiz var mı bilmiyorum ama 150-200den başlayan fiyatlarla desem anlaşılmış olur sanırım.Deri de değil, ki olsa biraz anlıycam.En sonunda kendime, keyfime ve cebime göre bir şey buldum da aldım.
Alışverişler, alışverişler...
resim alıntıdır.

Bu ayın ortalarında da doktorumuzu değiştirdik.Egepol'e gidiyorduk ama doktorlara ulaşmak biraz zor; biz de bir aile dostumuzun tavsiyesiyle Hasan Bey'e gittik.Devam etmeyi düşünüyoruz.Bakalım.Bu ayın sonunda da onun tavsiyesiyle rotavirüs aşısını yaptırıcaz.

Anne-baba olmanın en zor tarafı bu işte.Her şeyde senin kara vermen lazım.Ama ya siyah ya beyaz.Ya evet ya hayır.Ortası yok hiç bir kararın.Geri dönüşü yok.Bebeğin geleceği, sağlığı, mutluluğu hep senin vereceğin geri dönüşü olmayan karalara bağlı.Çok büyük sorumluluk.Bu aşı konusunda bile ne kadar düşünüp, sorup soruşturduk.Az aşı olsun diye bir seçeneğin yok çünkü.

Ahhh kızçem, bu beceriksiz annebaban senin için en iyilerini yapıyordur umarım.

12 yorum:

  1. canım kaza için çok geçmiş olsun
    bende abla oluyorum 4ay kaldı;)

    YanıtlaSil
  2. ay ayyy maşallah kızçeye, büyüsün de yürüsün inşallah... :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kısssslar:)))
    Öpüldünüz!

    YanıtlaSil
  4. gecmış olsun ben 2 erkek annesıyım kazalar olur bloguma beklıyorum

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun cnm. çocuk bakımı zor. ben hala cesaret edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım.Zor evet, ama bambaşka bir dünya, kıyaslanmaz.Kendini muhakkak hazır hissettiğin bir zaman olacaktır:))

      Sil
  6. cicileriniz de pek yakışmış subhanallah
    sevindim özlemciğim bebeğin kilo almasına
    sanırım benimki de aynı sorunla doğacak
    yani doktorların söylediğine göre öyle
    bakalım bizler neler yaşayacağız
    neyse canım Allah kolaylık versin sana da o minik yavruya da
    Rabbim kazalardan kem gözlerden korusun
    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcın olsun canım ya...Dünyanın en güzel şeyi evet ama çok da zor işte böyle şeylerle uğraşma.Allah sabır versin ve tez zamanda sağlıcakla kucağına almak nasip etsin.Dualarım seninle, sizinle:))

      Sil
  7. geçmiş molsun canım :) bu arada bende bloguma beklerim canım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, hemen gelicem ziyaretine:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...