12 Ekim 2013 Cumartesi

4. Ayımız

Kolay değil tabi, 4 ay geçmiş.
4 aydır annecilik oynuyorum.Yazın başında yaşadıklarımdan sonra bu günlere gelmemiz inanılmaz.Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun.
Nerden başlayayım anlatmaya yine bilemiyorum.Tıkanıp kaldım.Oysa şaldur şuldur yazardım ben.Şimdi de o kadar çok şey yazmak istiyorum ki...Kelimeler yetmiyor bir türlü.

Evet 4. ayımız çok keyifli geçti.Artık kuzu bizi tanıyor, hatta yabancı gördüğünde bir iki ağlamışlığı bile var, bizi görür görmez sakinleşti hemen.Sabahları erken uyanıyor ya, bizim köfte bağırıyor resmen bizi çağırıyor.Gelip ona bakınca da bir cilveler bir gülüşler...Uyku muyku gözün görmüyor o saatte.
Uyku için sanırım kendi kendine uyumasını beklemek için biraz erken çünkü sallanmayınca uykuya dalamıyor, dalamayınca da basıyor feryadı figanı.Öyle ağlıyor ki mahvolur insan.Dudaklarını büke büke, gözlerinden yaş gele gele...Kurban olurum ben onun bir tanecik gözyaşına...


Bu ayki doktor kontrolünde 5280gr.ı gördük.Yavruş inşallah hızla yakalayacak yaşıtlarını en kısa zamanda.
Anne sütüne devam, doktorun deyimiyle gak deyince emziriyorum guk deyince emziriyorum.Zaten ben emzirmesem yavru önce parmaklarıyla başlıyor ama şimdilerde nerdeyse tüm elini yeme uğraşında.Sanırım emme güdüsünün tavan yaptığı zamanlardayız.Bizim kendibilgili emzik de kabul etmedi; her verdiğimde öğürüyordu resmen.Doktorumuz da verme taraftarı değil zaten.Aklını karıştırmayalım diyor.Eyvallah...

Bu haftalarda bir misafir akışı oldu bizim eve ve biz bu selden nasıl çıktık aklım hayalim almıyor.Annemler sağolsun.Anlımızın akıyla atlattık hepsini, tabii bir de mevlütümüzü bu arada yaptık.İlk başlarda yapmak istemedim malum sebeplerden dolayı, şimdi de kış bastırdı falan, aman daha da geç kalmayalımla araya sıkıştırdık.Ama iyi ki de yapmışız.Benim aklımda daha atraksiyonlu birbirşeyler yapmak vardı ama böyle de güzel oldu baya. Hem akrabaları ve komşuları da ağırlamış olduk.


Kış dedim de nasıl bastırdı birden soğuklar yaaa...

25 Eylül bizizm evlilik yıldönümüz.Her sene yemeğe çıkardık çıkmasına da bu sene Gülce sultanı rahat ettirmek adına pek dışarı çıkamıyoruz.Hatta ben tarihten bihaber yaşadığım için ayın 25i olduğunu bile unutmuşum.Kocacımın mesajıyla aklım başıma geldi.Neyse en azından incelik baki kalıyor adamcağızımda da akşamüstü işten eve elinde gülüyle geldi.Canımsın.

Şöyle bir günümü sizlere nakledeyim istiyorum.Güne erken başlıyoruz.5 de olabilir 6 da...Orası Gülce'ye bağlı.Emzirip altını değiştirip biraz da oyun oynuyoruz.Esnemeye göre de uyuturyoruz bu arada babamız da işe gidiyor.En geç 10 gibi tekrar uyanıyor.Aynı menüyü yine uyguluyoruz.Sultan uyur uyumaz da önce annenin uyku ihtiyacını karşılıyoruz.Sonra karın doyurma geliyor ki, neyi nasıl yediğimi bilemiyorum."Boğazımdan birşey geçsin " en sevdiklerimden, bolca yiyorum, hazırlaması da çok kolay:)))
Öğleden sonraki uyku aralarında - ki bu aralar 1 saati geçmiyor- çamaşır bulaşık ve babamızın akşam yiyeceğiyle ilgileniyoruz.Uyanıkken mümkün değil yanından ayrılamıyorum.Muhakkak beni görecek.Türlü oyunlarla ( takip oyunu, bumbumbum oyunu, elleri döndürmece felan) annenin eşsiz sesiyle icra ettiği yine bestesi ve güftesi anneye ait olan sanat eserleriyle yayınımıza devam ediyoruz.Etmek zorundayız zaten. Baba işten geldiğinde de anne uzatmaları oynuyor.Genellikle yıkayıp uyku moduna giriyoruz.Sultanımız uyuduktan sonra da anneye azıcık nefes aldırıyoruz.Azıcık televizyon, belki biraz internet, bol bol ayak uzatma...
Ev işleri ileri bir tarihe kadar ertelendi zaten, bir ablamız var o  geliyor, pir-i pak edip gidiyor evi yoksa annenin işi değil her şeye yetmek yetebilmek.Ama ev dediğin kirlenir biliyorum da bu kadar hızlı kirlenmese daha iyi olacak.

Bir de maddeli çalışalım biraz da:
★Komşularınızı iyi seçin. Mümkünse kapıyı ÇATT diye kapatmayanlarından oolsun.Bebeniz hönk diye uyanmasın.
★Dört aylık bebenim bile telefona gösterdiği tepki inanılmaz. Hakikaten teknolojiyle doğuyor bunlar.
★Televizyon yasssak hemşerim uasssak.Hatta iki yaşına kadar bebe kanalları, müzik kanalları ve reklamlar iki kez yasssak.
★Gelen kıyafetlerin birçoğu hediye edilmek üzere ayrıldı.Beğendiklerim yıkandı.
★Kıyafet ütülemek ne kadar zevkliymiş bro :-D
★Alsam alsam bebeme ne alsam nokta kom.
★Bu ay içinde Gülce'yi annemlere bırakıp yemeğe çıktık.Döndüğümüzde bir azar işittik kızdan sormayın.Hem emdi hem de söylendi homur homur homutdandı.
★Mevlite kıyafet alamadım derken kıyafet hediye geldi.Şanslı kız.
★Gaz sıkıntısı bitiyormuş gerçekten. Pırtlıyorum pırtlıyorum ohhhh rahatlıyorum durumundayız.
★Okula gidip ücretsiz izne ayrılma zamanı...Özlemiş de olabilirim ortamı
★Kolum ve boynum tutuk,  sol kolumda sivilceler çıkıyor ve yayılıyor anne de pert.Babayı söylemiyoruz bile
★Bir gülüşü var ki herşeye bedel
★Kurban Bayramı ve bayramlıklarımız hazır, el öpmeye gidicez.
★Bez indirimini takipteyiz. Prima premium care sıvı göstergeli
★Kantaron yağının hastasıyız yumuşacık totomuzu ona borçluyuz.
★Annelerimiz sağolsunlar çağırınca sıkışınca gelsinler.

Haydi bana eyvallah. Yakında görüşürüzzzz.

18 yorum:

  1. öncelikle nice güzel sağlıklı yıllar dilerim evliliğinizde
    sonra da maşallah diyorum gülce'ye
    işler yoluna girmeye başladı ama büyüdükçe başka başka şeyler olacak
    ya ben ne yapayım özlemciğim iki okullu bir de miniği gelecek
    Bana da kolaylıklar dile olur mu :)
    Bayramda harçlığınızı almayı unutmayın tamam mı :)
    Seni keyifli görmek beni de mutlu etti
    Hep böyle olun emi
    Şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum
    Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  2. Oyy maşaAllah yeriim ben bu minnakıı =) ♥

    YanıtlaSil
  3. Canım Allah dağına göre kar veriyor derler ya. Bir şekilde her şeyin üstesinden geliyoruz. Sen de eminim miniminiğine en iyilerini sunacaksın.çpk çpk öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Hepinizi öpüyoruz hanımlar. Gülce selam söylüyor :-D

    YanıtlaSil
  5. oyy oyy yenir ki oo, maşallah...

    YanıtlaSil
  6. Rabbim sağlık huzur afiyet versin size ve yavrunuza.blogunuzu takibe aldım sizide beklerim amediam.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Allah huzur sağlık versin inşallah.Blogunuzun takipçisiyim :)
    Bakmak isterseniz;
    www.announcerman.com

    YanıtlaSil
  8. Herkese tek tek teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Allah yardımcın olsun cnm. bebek bakımı kolay değil. evlilik yıldönümünü de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol yavrucum, öpcükler öpcükler:)))

      Sil
  10. Ne güzel nice mutlu güzel aylar Gülceye..
    Sizlere de ailecek nice güzel seneler, birlikte sağlıkla mutlulukla :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy dilleriniz bal olsun:))) çok teşekkürler

      Sil
  11. Kuzum nerelerdesin, yazsana artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyor yazıyorrrrrrrrrrrrrrrrrr, özonun cebelleşmesi yazıyorrrrrrrrrrrrr:)))

      Sil
  12. canım benımmmmm ne guzelllll allahım uzun saglıklıııı omurler versın :) ayrıca yazmanı ozlemısım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzelim amin.Cümlemize inşallah.Yazıcam da işte, boş vakıtler az, Yapacak iş çok:)))

      Sil
  13. Bu yaşımda evlenip çocuk doğurasım geldi şu yazıyı okuyunca:) Allah uzun uzuuuuuuun ömürler versin annesiyle babasıyla beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederiz efenim:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...