2 Kasım 2013 Cumartesi

Gülce kız çiçek açtı !

Annelik ah bu annelik.
İlk resmi büyük hastalığımızı olduk bu hafta. Bir iki kızarıklık ile başladı. Önemsemedim.  Bebek sivilcesidir diye ama değilmiş. Ertesi sabah kalktığımızda kafasında, bacaklarında, sırtında su dolu kabarcıklar görünce dank etti kafama. Saati zor ettim doktoru aradım. O da teyit etti. Gülce suçiçeği çıkarıyor.
Yapılacak pek de bir şey yok.  Ateşi kontrol edicez. Çok kaşımamasını sağlıycaz. Sabredip bekliycez.
Çok zor bu bekleme işi. Öpmeye bile kıyamadığım yumuşacık yeninde kırmızı kırmızı kabarcıklar. .. Allahım yardım et. Kuzucum çabucak atlatsın en azından hafif atlatsın.
Bu kadar küçükken yakalanması da ilginç. Bizim kızın hiç bir şeyi normal değil olmayacak da sanırım.

Aksi gibi yalnızım da bu hafta. Ege eğitim de İstanbul'da.  Annemler Tatvanda Ezginin yanında. Kardeşim benimle kalıyor ama onun da işi çok yoğun, fabrikayı taşıyorlarmış. İşe girişi belli çıkışı belli değil.  Annemler de dayımın küçük oğlunu everiyorlar. Yanlızım işte .

Puantiyeli Gülce sultan ve annesi selam eder.
Bebeler hasta olmasın, insanlar yalnız kalmasın deyü.


Edit: İkinci sabahımıza uyandık. Suçiçeği giller yayılımcı bir politika izlemiş gece. Sayıca ğek çoğalmışlar. Özellikle saçının içinde gerçi saç demesek de tüy desek daha anlamlı olacak.  Gövde ve bacakta da yerleşik düzene geçmişler. Ateş yok ve Gülce kız normal. Tek sıkıntısı eline taktığım eldiven.  Parmağını ememiyor da sinir oluyor.

Gün gün bu yazıyı editleyerek yazmaya devam edicem.


12 yorum:

  1. geçmiş olsun cnm. annelik çok zor gerçekten. allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım ya, zor valla:)))

      Sil
  2. Ayy yavrum çok erken yakalanmış.o dönemlerde ufak bir ateş çıkması bile evde kaosa neden oluyor.çok endişeleniyor insan.ben birde kızımı bırakıp eşimle uğraşıyordum o hastalanınca adamın nevri dönüyordu.onun hastalığını bırakıp bunun normal bir süreç olduğunu anlatmaya çalışıyordum.çok geçmiş olsun canım.minik prenses en kısa zamanda atlatır inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla aynı bizim ev.Benim eşim de çok evhamlıdır.Bu kez burda değildi de en azından Sadece Gülce ile ilgilendim.Küçük olunca daha da evhamlanıyor insan.
      Sağol cnaım

      Sil
  3. canım çok geçmiş olsun biraz zor bir dönem ama zamanla geçer benim büyük oğlmdan önce küçük oğlum çıkardı o sebpten seni anlayabilirim zor bir durum :(
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastalıklar hiç olmasa ...
      Herkesin başından geçiyor sanırım ama insan korkmadan edemiyor:)))

      Sil
  4. Benimki 2 yaşındayken çıkardı
    1. gün belirdi
    2. gün yayıldı
    3. gün azdı
    4. gün bitti :)
    korkma kontrollü ol yeter
    vücudu bağışıklık kazanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy İzlem...Bizim seyirde azması iki gün sürdü valla, o arada hafif bir kontrol kaybı yaşamış olabilirim, sonradan toparladım ama, ateş çıktığında bile baya iyi bir sınav verdik kızımla, şimdi gerileme dönemindeyiz:)))
      Sevgiler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...