25 Aralık 2013 Çarşamba

Artan Pilavı Değerlendirmece


Ay bir tarif gireyim bari de, normalleşme belirtileri göstereyim.

Efenimmm yine basit bir tarifle karşı karşıyayız.
Annem buna Çin pilavı diyor ve tabi başka yapıyor.Ben pilavı pişirmeden, birgün önce pişmiş pilavı ısıtarak kullanmak istemediğimden yaptım bunu.Malumunuz pilav ısıtılınca tane tane olma özelliğini kaybediyor.
Efenmmm lazım gelenler:
Yine her zamanki gibi ölçü yok, tamamen ağız tadınıza ve elinizde olanlara göre koyuyoruz.
Pilav "Özel bir ölçüden de yapabilirsiniz, benim gibi bir gece önceden de kalanı kullanabilirsiniz"
Mısır " Ben konserve olanı değil de yazdan haşlayıp dondurucuya attığımı kullandım"
(Bir de kısa bir yazarın notu ekleyeyim: Mısır fena güzel süt yapıyor)
Kornişon turşu "Minik minik doğrayıverin gari"
Maydanoz, yeşil soğan ve olmazsa olmaz dereotu

İşte bunları doğrayıp pilavla buluşturuyoruz.
Ben diyeyim pilav salatası siz deyin Çin pilavı yemeye hazır.
İster misafirlerinize ikram edin, ister yemeğin yanında yeyin.
Afiyet bal şekerler :))))

8 yorum:

  1. değerlendirme tarzı tariflere bayılırım buda aklımın bir köşesinde dursun ileride lazım olabilir :) Tarif için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık blogunuzu takip edicem bana da bekliyorum sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hemen takibe aldım:)))

      Sil
  3. 2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıl dileğiniz için çok teşekkürler, umarım hepimiz için güzel bir yıl olur.Sağlıcakla kalın

      Sil
  4. merhabalar,en sık tüketilen yemeklerden biridir pilav,bende sizin gibi ya bu şekilde yaparım yada yoğurtlu çorbaya dönüştürürüm.ellerinize sağlık.sevgiler
    www.esradan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çorba da çok güzel ve pratik oluyor:)))
      Teşekkürler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...