23 Aralık 2013 Pazartesi

Bir Fikrimühim kampanyası: Breath Rightt

Hayde bakalım yazmaya başlayalım da sonunu nereye vardırırız bilemiycem a dostlar.
Öncelikli konum Fikrimühimden gelen Breath Right burun bantları.
eğer Fikrimühim'i duymayan varsa önce sitelerini bir incelesinler, şahane bir oluşum.Denemek, denediğiniz ürünle ilgili fikirlerinizin değer görmesi ve fikirlerinizi paylaşmak çok güzel.Ben de Bir fikrimühim olmaktan ötürü mutluyum.
Kampanya aslında ayın başında başladı.İçersinde denememiz ve etrafımıza dağıtmamaız için Breath Right burun bantlarının olduğu küçük bir kutu geldi.Bu bantların reklamlarını da görmüştüm hatta markette de gözüme ilişmişliği var ama denemedim.Ha ismiyle müsemma bir ürün, ne işe yarar ki bu diye düşünmüyorsunuz, "Breath"ınızı "rihgt"lıyor, siz de mışıl mışıl uyuyormuşsunuz.



Deneme ürünleri aile içinde kapıi kapıi gitti, özellikle burun tıkanıklığından mütevellit horlama sorunu olanlar kapanın elinde kaldı tarzıyla olaya müdahale ettiler.Ciddi bir horlama sorunu var da aile eşrafında, ben genetik olduğundan bile şüpheleniyorum ya neyse...
Kalan numuneleri de kocacığımla ben kullandık.


Hemen yazmak istemedim, belki bu kampanyayı yazanları görmüşsünüzdür, hep aynı konu ve yazılar, advotariallar (doğru yazmıiımdır umarım) basın bültenleri işte, herkeste aynı yazı olunca inanın içimden okumak dahi gelmiyor, alt alta hepsi aynı olunca.Biraz bekleyeyim istedim bu yüzden, hem de ürünü iyice kullanırım dedim.

Gelelim benim yorumlarıma.Üzgünüm beğeneni, alkışlayanı çoktur belki ama bende pek bir fark yaratmadı.Uykumun kalitesini çok değiştirmedi.Aslında ilaç değil, merhem değil.Burnunuzun üzerinde küçücük birşey, hissetmiyorsunuz bile. Ama dediğim gibi ben pek bir faydasını göremedim.Deliksiz uyku benim için hayal zaten, Gülce'yle yatıp Gülce'yle kalktığım için.
Gerçi bir de hasta olduğumda kullanmak için bir tanesini saklıyorum kimselere vermedim.Umudumu kesmedim daha.


Ürünü kapan aile fertlerine gelirsek, onların durumu benden biraz farklı.Kardeşim mesele daha rahat uyuduğunu söyledi.Gerçi yalnız yaşadığı için horlama konusundaki etkisi muallakta kaldı, keşke elimizde o konuyla ilgili de bir veri olsaydı.(İsterseniz uyutayım kardoyu:)))

Dediğim gibi çoğunluğun fikirleri olumlu, daha rahat nefes aldıklarını, bu sebeple de daha rahat uyuduklarını söylüyorlar.bu kadar savunucusu olan bir ürünü denemek lazım, özellikle de kış günleri soğuk alğınlığı ve kaplı burunlara bu kadar yakınken.

Nacizane fikrim budur diyerekten bir başka Fikrimühim kampanyasında görüşmek üzere sevgili arkataşlar :)))))

4 yorum:

  1. Bende çok fark yaratmaz diye düşünmüşümdür bu tür şeyler için ama kişiden kişiye değişiyor demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer fikrimühimler bayaa beğenmiş, twitterda ya da diğer bloglarda okuduğum kadarıyla.Ben çok fark yarattığını söyleyemem.Tabi kişiden kişiye değişiyor demek ki:))

      Sil
  2. bana lasım bu üründen. ailede horlayanlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz de var o horlayanlar sanırım :)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...