1 Aralık 2013 Pazar

Neler yapıyorumdur?

Şöyle bir selam vereyim dedim.Ooooo bir bakmışsın zaman geçivermiş.Ha bugün yazarım ha yarın derken nerdeyse bir ay olmuş.Ama bu akşam yazayım da şöyle bir gözüm gönlüm açılsın.


Günler pek Gülce'li geçiyor.Sabah akşam bol oyunlu, bol agulu, bol neşeli geçiyor.Nasıl olduğunu bilmeden Kasım da bitti, aralık geldi.Kış da geldi ya, hele bugün baya soğuktu.Kızı dışarı çıkarmaya korktuğumuz zamanlar, öncesinde balkona falan çıkıyorduk ama bundan sonra naparız bilemiyorum.Gerçi biz titizlendikçe ...Olmuyor işte, çok üzerine düşmemek gerekiyor da.Bu kez de bizim kızda öksürük başgösterdi.Gerçi doktor geniz akıntısıdır dedi, hele kaloriferli ev olunca ve içerisi çok sıcak olunca kaçınılmaz oluyor ama neyse.Önlemlerimizi aldık.Umarım şu öksürükten de kurtuluruz.

Bu yazıyı yazarken sevgili alt komşumuzun bağırışları bana eşlik ediyor.Dedikoduya girer mi bilmiyorum ama olmayan birşeyi de yazmıyorum sonuçta.2 buçuk yaşlarında bir kızları var, sanırım herşeyi ağlayarak elde etmeye alışmış.O ağlıyor babası da o ağlamasın diye en dahiyane yöntemi uyğuluyor; bağırmak.Hem de ne bağırmak, hatta küfür bile var, ne ağza aalınmayacak şeyler.Ayıp ya.
Tamam biz de anne babayız, başımıza gelir mi bilmiyorum ama yukarıda biz utanıyoruz hatta tedirgin oluyoruz babanın bağırışlarında.Küçük kızı düşünemiyorum bile..
Komşu işi çok acayip yaaa, hepsi işinde gücünde ama hiç birisi birine benzemiyor; kapıçarpangiller (ki kız ilk başlarda dengidek uyanıyordu, şimdi o bile alıştı), üçüncü kattan birince kattakiyle bağıra çağıra sohbet edengiller, arabalarını kırk farklı şekilde park etmek suretiyle desen yapangiller ...Aman burda kalayım ...


Aaaaaaaa Paul Walker ölmüş..ANaaaaaaaaaaaaa! Vay ulan hayat ne garip, Hollywood yıldızı olsan da, milyon dolarlar kazansan da herkes gidici.Ama çok oldum resmen R.İ.P Paul Walker deyu görünce.Ecnebiler R.İ.P deyedursun, biz de Allah rahmet eylesin diyelim bari.
Fast and Furious izlemek garip olacak yaaa.


Kızdan arta kalan zamanlarda Revenge izlemeye başladım.İntikam'ın orjinali. Daha pek başındayım çok zamanım olmuyor malumunuz ama olsun.Öyle çok hayran olduğum söylenemez, tadımlık diyelim.

Aralık da geldiğine göre iznimden yiyorum yavaş yavaş demektir.Bir buçuk ay kaldı.Biraz da özledim sanırım çalışmayı.Arkadaşları falan, bizimkiler de hep kıvradılar bu dönem.Önümüzdeki hafta sonu Filizcim evleniyor mesela, Anıl da nikah yapmış, yaza düğün var.İki tanesinin de bebeleri oldu.Çok hareketliler canım.
Düğün konusu iyi güzel hoş da bir 10-15 kilo fazlam var ki, işte o beni fena halde düşündürüyor.Gitmedi gitti.Gram oynamıyor ya, ha tamam emziriyorum ama giden birşey yok.E rejim de yapamıyorum. Hayatımın hiçbir döneminde kolay kilo veremedim zaten. Gram gram tartarak yiyip spor da yapmam lazım ki verebileyim.Öyle olunca acı gerçek acı acı yüzüme vuruyor.NApcaz bilemiyorum ki ocağın sonunda Ezgi'nin de düğünü var.Özo sıkıntıda a dostlar :)))))

Neyse bugünlük bukadar, ufukta 6. ay yazısı görünüyor, o zamana kadar hoşça bakın zatınıza:))))

2 yorum:

  1. oyy oyyy maşallah kuzu büyümüş yaaaa... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdü sanırım yaa, bebecikti bebek oldu:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...