26 Ocak 2014 Pazar

Fikrimühim Coffee-mate kampanyası ve Pratik bir tarif

Yazının sonuna kadar gidin ve şahane bir tarif var onu muhakkak deneyin efenim, benden uyarması.
Evet Fikrimühim kampanya üstüne kampanya yapıyor.Bu kez çok benlik bir ikiliyle geldiler.
Kahvesevere gönderebilecek en güzel şey geldi geçen hafta.
Zaten bloglarda görmüşsünüzdür.
Hemen yani açar açmaz kahvemi yudumladım.
Ben genelde sütle severim ama coffe-mate gerçekten kahvenin en iyi arkadaşı.
Yumuşacık, leziz ve şahane bir tadı var.
Keşke paketin içinden bardak da çıksaydı, gerçi bende 10 kadar var Nescafe bardağı ama yetmezzzzzzzzzzzzz.


Hemen kahvemi hazırladım ama malum bebeğim var ve emziriyorum.Misafirlerime ikram da etsem eldeki stoklar bitmeyecek.Kendim de çok içemem dedim ve Coffee mate ile yapılabilecek şahane bir tarif buldum.

Kahvenizi için, ama bu tarifi de deneyin anacım.

Kartopu:
Neler lazım...
Bir kutu krema
Bir su bardağı pudra şekeri
Bir su bardağı coffee-mate
Üç buçuk su bardağı hindistan cevizi


Tüm malzemeleri birgüzel yoğurup buzdolabına koyuyoruz.İki-üç saat bekledikten sonra ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yine hindistan cevizine buluyoruz.
Sonrası yok.Kahvemizin yanında löpür löpür götürüyoruz.


 Ben bu miktarların yarısıyla yaptım, hem bize yetti hatta misafirliğe giderken de yanımda götürdüm, orda da herkes bayıldı.

İşte bu da böyle bir Fikrimühim kampanyası anımdı :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...