10 Ocak 2014 Cuma

Ne yani şimdi 7 Aylık mı olduk?

Durumum aynen böyle?Hangi arada derede geçti bu kadar zzaman, ne zaman 7 ay doldu bilemiyorum.Su misali aktı gitti.

7 aylık dünya güzelim bu ay çok başkaydı.Kendini çevresini keşfetmeye adadı bu ay zamanını.Çığlık atmayı öğrendiğinden beri evde desibel denemeleri yapıyor.Kim gelse eve önce dikkatlice inceleniyor.Geleni gözü tutmazsa içli içli ağlıyor.Yine erkeklerden hoşlanmamaya devam.Ellerini bacaklarını ayaklarını bile keşfetti ya, uzun uzun inceliyor.Bizim el ve ağız hareketlerimizi inceliyor yapmaya çalışıyor.

Göbeğinden ve boynunun altından öpülmeye dayanamıyor, kikir kikir kikirdiyor.
Kendince bir emekleme stili buldu.Sırtüstü emekliyor, göbeğini kaldırıp ayaklarından destek alarak ilerliyor.Ellerinden tutunca bir güzel oturyor ve oturunca yüzü gülüyor.

İlk yılbaşını kutladık ama uyuyarak.Bu ay akrabalar dışında ilk ev ziyaretine de gittik, arkadaşıyla tanıştıdık Gülce'yi.Bazı günler hava çok güzeldi, dışarı çıktık.Grip olmamaya çalışıyoruz malum her yer salgın diye inliyor.

Kızlar babacıl olurlarmış ya bizimki de babasına pek düşkün.Akşamüzeri zilimiz çalınca "Aaa baba gelmiş" deyip kapıyı açıyoruz ya biizmkisi heyecandan ölecek.Kıkırdamalar gülmeler.Odasındaysak ve o koridordan bir ses ya da ışık duysa hemen başını kaldırıp kapıya bakıyor.Uyumamak için yaptığı şirinlikler ve şebeklikler ise bizi bizden alıyor.

Uyku düzenimiz şahaneydi.8de yatıp 6da kalkıyordu.Tabi arada dreamfeeding yapıyordum ama bir iki haftadır 8de yatıyor yatmasına da hemen bir saat sonra kalkıyor sonrasında da 12yi buluyoruz uyumak için.

Ek gıdaya başlamadık, çünkü düzeltilmiş yaşımız daha 5.Ama ben yine de havuç, elma ve ayva verdim eline; ağzına götürüp şaşırtatmasını izlemek çok güzeldi.Umarım ilerde de güzel güzel yer.

Çıplak olmayı, banyoyu, çorapsız olup ayaklarını serin çarşafa sürtmeyi çok seviyor; kat kat giyinmeyi, emniyet kemerleriyle sıkı sıkı bağlanmayı ise sevmiyor.Sıkıntıya gelemiyor.Saç çekmeyi keşfetti ve buna bayılıyor.Çıngıraklarını keyifle sallıyor.Hala uykudam çok güzel uyanıyor.Ne görürse ilk iş ağzına atıyor."Fış fış kayıkçı" top10da bir numara.Küçük salınım hareketleriyle eşlik de ediyor hatta.

Telefon televizyon da çok ilgisini çekiyor.Tabi 2 yaşına kadar televizyon izlemiyecek, cep telefonunu da fotoğraf çekmek için kullanıyoruz yanında ama o halde bile merak ediyor işte.

Evet Gülce sultanın 7. ayı da böyle geçti efenim.
Bundan sonra benim okula başlamam, halasının düğünü, arada nişan da var hatta, baya yoğun geçecek.
Görüşürüzzz anacım:)))





4 yorum:

  1. çok tatlı maşallah allah uzun ömür versin inşallah

    YanıtlaSil
  2. Maşallah prensese:)) aynen benim kızda erkekleri sevmez kendini sevdirmez ve ağlardı.hala öyle erkekleri sevmiyor.ne yalan söylim pekte sevsin istemiyorum:)) benim kızım çok mızmızlanınca peteğin yanına yer yapardım üzerini soyardım bezini bile soyardım pek bir keyiflenirdi ve yarım saat öylece oynardı hiç mızmızlanmadan.babaya düşkünlüğünü aman kontrol altına al çünkü sonra çok problem oluyor.ben şuan da onun sıkıntısını çekiyorum çünkü ciddi bir aşk var aralarında nerdeyse beni bile kabul etmiyor.daha nice güzel ayları yaşları olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sevdacım, sanırım bizim kız bıyık sevmiyor.Dedelerini görünce ağlıyor da sıkıntımız o yoksa yabancıyı bilsin isterim ben de, herkese yakın olmasın.
      Sanıırm bebekler giysiden hoşlanmıyorlar genel olarak, benim kız da aynı seninki gibi.
      Babaya hayranlık sanırım genetik kodlanıyor da geliyorlar, ben yıkıyorum besliyorum uykusuz kalıyorum temizliyorum ama gözü babada.Bakıcaz artık.
      Sevgiyle kal!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...