3 Şubat 2014 Pazartesi

İssssyaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Buna çok benzer bir yazıyı daha önce de yazmıştım.Henüz Gülce 2-3 aylıktı.O zaman başka şeylere takmıştım ama şu an da öyle.
Dikkat bu bir iç dökme yazısıdır.Kişiseldir, içtendir, ama bireyi ilgilendirir.Amannnn ne işim olur diyenler burdan sonrasına devam etmesin.

Malumunuzdur bizim kız 32. haftasında doğdu.1800grdı.16 gün küvezde kaldı.böyle olunca da biz üzerine titredik, çok gezmedik, dışarı çıkmadık, misafir çok kabul etmedik.Herşeye dikkat ettik yani, 8de yatırmaya çalıştık, fırsat buldukça emzirdim vs.
Çok şükür şu an iyiyiz, atlattık herşeyi.Normal olmanın güzelliğini yaşıyoruz.

Ee Özlem ne var bunda derseniz, işte ona geliyorum.
Suçum pinpirikli anne olmak.
En yakınlarımdan bahsediyorum, sürekli eleştiriliyorum.Yok çocuğu çıkarmıyormuşum, gezdirmiyormuşum.Yok onu yedir, yok onu içir, yok gezdir.. vs vs...
Ben belli bir düzen oturtmuşum, rutin oluşturmuşum.Bunların hepsini elimin tersiyle itecekmişim.
Mesela geçen haftasonu Ezgi'yi everdik.Düğün kapalı bir mekandaydı ve hava soğuktu.Tahmin etmek çok zor değil ama babasıyla ben kızı götürmeme kararı verdik.
Oooo herkesin bir fikri var maşallah.Kız nerde?Neden getirmediniz?Çok düşüyorsun üstüne...
Ya şimdi 7 aylık bebek düğünden ne anlayacak?
O kapalı alanda benim kulaklarım çınladı, o yavrucak bu gürültüye nasıl dayanacak?
Bir de gelen geçen öpecek dokunacak.
Allahım ne öpüşgen bir milletiz.Bebek gördük mü öpmeden duramıyoruz.Yanaktan öpmeyen ellerinden öpüyor.Sanki çok şey fark ediyor.Bizim kızın ellerine ağzında hep, ne anlamı kaldı ellerinden öpmenin.
Öpme arkadaş ya, öpme dokunma.
Ben nerden bilicem senin ellerinin temiz olduğunu?Belki tuvaletten yeni çıktın, belki pisliğe dokundun, belki sümkürdün, belki totonu kaşıdın.
Ben düğüne mi bakıcam kızımı mı savunacam.
Çok da rahat içim götürmeme konusunda.

Ama resmen eleştiriliyorum hatta dalga geçiyorlar.
En yakınlarım yaaa.
İnsan bir kere de bu çocuğun bu hale gelmesi senin sayende desin ya.Allahın izniyle senin sayende yaşıtlarını yakaladı.Sen bu kadar dikkatli olmasaydın bebeğimiz şu halde olmazdı desin.
Nerde!
Eleştirmek çok kolay ya!
Gezdirin bu çocuğu, açık havaya çıkarın.
Nerden biliyorsun benim çıkarmadığımı!
İnsan içine çıkartın, hastalanacaksa hastalansın...
Yaaa siz seveceksiniz, bir-iki saat gönlünüze eğleyeceksiniz de sonra ne olacak? Eve gidince gece başını ben bekleyeceğim, uykusuz.
Neden hastalansın çocuk, her yer grip diye inliyor; dikkatli olmam önlem almam neden dalga konusu oluyor...

İsyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnım buna işte.
Eleştirmeyin anacım, azıcık takdir edin eyyy en yakınlarım.


İç dökmesinin sonuna geldik.Görüşmek üzere!

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aynı dertten muzdaripler kulübü :))

      Sil
  2. Canım benim bende kızimı pramature dünyaya getırdim çok zor buyudü
    Rabımin izniyle.hiç kimseyi dineme derim ben ;-)

    YanıtlaSil
  3. çok haklısın
    bizimkilerde bi doğur sende kalcaz
    bi doğur ağzını burnunu mıncıklayarak avuç içimizle pataklıcaz
    bi doğur kucağımızdan indirmicez diolar
    yapma kardeşim sonra senmi çekçen çocuğumun hastalığını
    valla tebrikler böyle devam maşallah kuzuyu getirdin bugünlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın yaaa, ya insanlar ne meraklı değil mi çocuğu sevmiyorlar da hırpalıyorlar resmen...Yapmayın anacım yaa yapmayın.Ne zorluklarla büyüyorlar ya:)))

      Sil
  4. Çok haklısınız! Bazı şeyleri eleştirmek kolay, ama neden yapıldığını düşünmek bu kadar mı zor! Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun..Gerçekten de eleştirmek en kolayı, birazcık takdir görmek istiyorum ya, çok zor olmasa gerek:))

      Sil
  5. bakmayın başkalarının ne dedıgıne benım ılk çocuk kucukken ablamın dugunu oldu zaten dugunlerı pek tasvıp etmem bır suru gurultu patırtı kadın erkek karışık. zaten düğünlere normalde gıtmem ama bu sefer ablam olunca kısa bır uğrayıp çıkmıştım mıllet dedıkodu yaptı gelının kardesı erken cıktı dıye. Bazen dınlemıceksınız başkalarını

    ben her çocuğun kendıne aıt bır ıhtıyac ve düzen ıhtıyacı vardır ve bunu ancak anne daha ıyı anlar. Sız herseyı nasıl hıssedıyorsanız oyle yapın yıne

    bu arada ben de bır blıggerım cocuklı bloggerlerı takıp etmek güzel oluyor sızı de takıbe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu elalem çok oluyor bazen çok:)))
      Hoşgeldiniz efendim!

      Sil
  6. Özlem' cim geçen gün bloğunu iade-i ziyarette bulunmuştum ama maşallah o kadar çok yazı var ki hepsini bitiremedim:)Bu isyaaaaaaan yazına da canı yürekten katılıyorum, çocuğumuzu bizden fazla düşünenler o kadar çok ki!! Neyse eleştiren eleştirsin biz annelik hislerimize güvenelim yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum hoşgeldin, ben ordan burdan takılırken başladım yazmaya ama baya da yazmışım işte...İş annelik olunca herkesle çatışıyorsun sanırım.Öyle bir durum var ki; herkes annenin kralı, ihtisas yapmış annelik üstüne, bir beceriksiz sen varsın, yazık bizim bebeye...
      Yazmasaydım çatlardım :))
      Hoşgeldin!

      Sil
  7. çok haklısın cnm
    yeni blogumu izlermsn rica etsem
    http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk hediye çekilişime beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz, bloga eskisi gibi giremiyorum ama hemen size uğrarım.Sevgiyle kalın!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...