27 Şubat 2014 Perşembe

Tavuklu Pilav

Annemler sağolsun serisinden.
Annemler köyde benim, daha önce de bahsetmiştim.Köy tavuğu yemek büyük bir olay değil tabi benim için.
Annem sponsorluğunda bir tavuğu daha tavuk pilav olayına dahil etmiş olduk.Suyuna çorba ve pilav da bonusu tabi.Tamamen beslenme amaçlı bir etkinliğimizdi.
Yazık ki köy tavuğu atletik olduğu için eti sert oluyor ve fırında da mangalda da iyi olmuyor, çabuk sertleştiği için.En güzeli haşlamak ve pilavla yemek.Gerçi annem nohut ve patatesle yemeğini de yapıyor ama ben daha o sulara girmedim.
İşte :


Özgür tavuk işi en çok bizim kıza yarayacak, yoksa seri üretim tavukcukları ben bile yiyemiyorum artık ki bebeye nasıl yedireyim... Bu arkadaşlar tavuk gibi tavuk olduklarından gönül rahatlığıyla yiyozzz gari:)))

2 yorum:

  1. afiyet olsun cnm. severim tavuklu pilavı özellikle yılbaşı geceleri favori yemeğimizdi çocukken :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...