5 Mart 2014 Çarşamba

İglo Dondurulmuş Börek

Bazen hamaratlığım tutar herşeyi kendim yapmak isterim ama bazen de uğraşmadan, malzeme aramadan şıp diye pişen şeyler arıyorum.
İşte markette gördüğümde hemen aldığım şeylerden biri:


İglonun çıtır börekleri.Ispanaklı peynirli.Dondurulmuş halde.Elinizin altında bekliyorsunuz sonra da hemen ısıtıp yiyorsunuz.


Uzun süre dondurucuda bekledi, sonra da aklıma geldi, canımız da ne çok istemiş börek yemeği; poşetten çıkardık hemen fırına verdik.


Kızarıncaya kadar bekleyip fırında çıkardık, dışı çıtır çıtır, içi de yumuşacık.
Afiyetle yedik.
Ben daha da alıp dondurucuya koymayı planlıyorum.Acil durumlarda, misafir gelmesi felan gibi el altında bulundurmakta fayda var...

6 yorum:

  1. hımm lezzetli görünüyor canım istedi şimdi..

    YanıtlaSil
  2. Henüz denemedim, böyle pratik ve yaşam kolaylaştıran ürünlere ihtiyaç çok fazla:). Kız kardeşim de deneyip tavsiye etmişti. Ben de hemen alıp buzdolabında bir yer ayırsam iyi olacak;). Miniğimi de bu arada yanaklarından öpüyorum. Onu blogda çok göremesek de;)) biraz daha büyüyünce belki karelerde yerini daha çok alır, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yedekledim buzdolabına.Ne olur ne olmaz, her an misafir çıkabilir!

      Sil
  3. artık anne olduğun için zaman kıymetli tabi :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...