27 Mart 2014 Perşembe

Yumurtalı Pancar Sapı Kavurması


Kış gelince en çok pancar için seviniyorum yalanım yok.Bayılıyorum pancara, hepsini de ben yiyorum genelde.Yoğurtlusu, ekşilisi, salatası, kavurması...Benim için hepsi şahane.
Artık bitti gibi zaten de, sezon finalini yaptı pancar.
Ben de sezon finaline yakışan bir sonla hüplettim pancarları.
Tarifim ise pancar değil bu sefer, pancarların yaprakları.
O güzelim renge sahip gıcır gıcır yaprakları görünce her Egeli gibi "Ben bunları yerim" bakışı belirdi gözlerimde.
Bir güzel yıkadım ve bol soğanla kavurdum sapları.Üzerine de bir yumurta çaktım.Oldu mu sana bir ziyafet.


Anacım sözüm size, atmayın bu pancarların saplarını, yapraklarını.Kavuruverin hemencecik, sıcak sıcak da yiyin hemen.Afiyet bal şeker olsun efenimmm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...