11 Nisan 2014 Cuma

10

Nerdennnnnnnnnn nerelere geldik sayın seyirci:)))
Nerdeydik şuan nerdeyiz?
10 aylığız artık, yazıyla da on.
Su gibi akan zaman biz durup dinlenmeden farkına varmadan bizi de sürüklüyor işte.
Bu sıralar pek keyfim de yok açıkçası.
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz?
Yavrumun güvenliğini nasıl sağlıycam?
Dünya daha ne kadar kötü bir yer olabilir?
Berkin'ler, Pamir bebek, Elfonynin kızı Ece, Mert  ve daha bir çokları...
Ahhh! Yavrucaklar, ahhhh.

Ben kızımın mutluluğunu, huzurunu, sağlığını nasıl sağlarım? Onu nasıl korurum?
Büyüdükçe bu tür sorular nasıl da büyüyor içimde.
Net cevaplar bulamadıkça da kıvranıyorum resmen.

İşte 10 aylık oldu bile, yaşına az kaldı.Mutlu, huzurlu bir bebek Gülce.Sıkıntısı olmadığında güzel güzel oynar sizinle, dikkatinizi çekmek için neler neler yapıyor.Uykusu geldiğinde haber verir, yemeğe de çok meraklı, tatmayı çok seviyor.Sanırım annesi gibi tatlı sevecek.

Ayaklarına çok güzel basıyor artık.Bir süre bastırmak istemedim ama o kadar meraklı ki.Engel olamıyorum.Emeklemede çok ustalaştı.Konuşmasına da ramak kaldı, çok şey söylüyor ama henüz anlamlı değil.Bye bye ve gel-gel de yapmayı öğrendi.Deliriyoruz Gülce yeni bir şey öğrendiğinde.Çok tatlı oluyor kızçe.



Tabi herşey güllük gülistanlık değil.Uykuları karışık, gece baya uyanıyor; zaten deli kız uyuması da delice, battaniye yorganı saniyesinde üzerinden atıyor.Tulum aldım ama onu da çok sevmedi hareketleri kısıtlanıyor diye, kolunda kızarıklıklar peyda oldu bir zaman önce.Egzama dedi doktor, krem falan vermedi, zaten o kadar çok değil de insan endişelenecek yer arıyor ya, geçse de rahatlasam.Kaka sorunumuz var, armut, kabak, bal kabağı başkalarını ishal yapar belki ama bizim kıza pek etki etmiyor.Gün aşırı kayısı kurusu veriyordum onun miktarını arttırdım.Bakalım ne olacak.Muz, patates falan da vermiyorum yavruya.Ama rahat rahat kaka yaptığımız günleri bakalım ne zaman göreceğiz.

Görüşmek üzere!


5 yorum:

  1. maşallahhhh;) benim kızımda böyle sürünecekmi acaba daha dört aylık:) çok haklısın ben de çoook düşünüyorum zaman çok kötü allah korusun günahsız yavrularımızı...
    bu arada sizi takipteyim zaten ben de sizi beklerim

    YanıtlaSil
  2. Maasallah, Allah saglıkla huzurla hep beraber olmanızı nasıp etsın.

    YanıtlaSil
  3. maşşallah

    blogumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Allah'a emanet et cnm. Allah korur.

    YanıtlaSil
  5. Tek tek cevap yazamıyorum arkideşler kusuruma bakmayın, bebe tüm zamanımı alıyor.Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için.Sevgiler!

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...