30 Mayıs 2014 Cuma

Başka Olur Anaların Blogu!

Ne yazamadım be arkadaş!Günlerdir aylardır bir oturup iki satır yazamadım.
Ev iş okul en önemlisi de Gülce kız zamanımı aldılar, bloga birşey kalmadı.
Hatta en azından ay dönümlerinde yazıyordum onu bile yazamadım.11. ay senden özür diliyorum.Halbuki bu ay o kadar değişti ki, ne kadar çok şey birikti.Yazamıyorum işte.

Şöyle bir maziyi deşmek gerekirse, yaşımıza ve doğum günümüze bir hafta on günlük bir süre kaldı.Tabi okullar da kapanıyor, işler güçler hep bekliyor.Sınavlar okunacak, ödevler, performans ve proje ödevleri kontrol edilecek, notlar verilecek, yıl sonu işlemleri de var.Bir de tüm yıl uğramayan ama ne hikmetse son hafta okula akın eden velilere laf anlatılacak....
Bunlardan bahsedip de sizi bezdirmeyeyim hemen.Öğretmenlik, okul, ev, iş hatta kendim...
Hiç bir şeyin önemi yok aslında.
Gülcecim büyüyor yaaa.
Anne dedi bu arada.
Baba demişti zaten.Babacı bir kızım olacak, ilk olmayacak zaten.Kızlar babacı olurlar.Genele uyduk.
Atda ilk anlamlı kelimesi, gezmeye bayılıyor da.
Ben mama ve memeyim aynı zamanda.Emmeye devam ama artık sofrada bir tabak da ona ayrılıyor.
Ayağa kalktı, tutunarak heryere gidiyor.Bir iki saniyelik ayakta kalma denemeleri de yapıyor ama şimdilik ilk adımlara biraz daha var sanırım.

Koltuğun altına birşeyler saklamayı; elindeki oyuncağını atıp "atdi" demeyi, masal kitabının sayfalarını çevirmeyi çok seviyor.Sokaktan geçen kedileri görünce çıldırıyor, "gel gel" yapıyor bir de.
Saçları uazdı ilk fıskiyemizi gururla yaptık.
Adrenalin bağımlısı bir genç bebek olarak her türlü tehlikeli yeri çok seviyor, elektronik her şeyin hayranı.

Ahvalim budur sevgili arkadaşım.
zamanımın yüzde ikiyüzü miniğimin.ne internet ne televizyon.Hiç birşeye zamanım da enerjim de yok.Dengesiyliğin içinde dengeyi kurmuş gibiyim.
kızçemi seviyorum, Ege'yi seviyorum, çok yoruluyorum.Çoğu zaman tükenmiş de hissediyorum ama yıkılmadım ayaktayım.
Kendim için yaptığım çok az şey var, biri de blogları, facede ve instagramda arkadaşları takip etmek.ha bir de Candy Crush oy.nuyorum.
Yine görüşürüz .




3 yorum:

  1. nerelerdesin sen yahu, kzıı büyütmüşsün maşallah... :)

    YanıtlaSil
  2. Cimcime nasıl şeker maşallah :)
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...