9 Ağustos 2014 Cumartesi

Arz-ı Halim

Yazıyor yazıyor! Sahalardan uzun süre uzak kalan müzmin sakat ana blog alemine geri dönüyor.
Selam millet!
İyisinizdir inşallah!
Biz de iyimiz, işte 14 aylık bir güzellik var evde, babasıyla anası ona ayak uydurayım derken zaman geçip gidiyor.
Ben yaş günü yazısı bilen yazmadım değil mi daha?
Vay anam vay!
Olan olmuş diyelim ve önümüzdeki maçlara bakalım artık.

Elimde yeni bir oyuncağım var artık. Apple ailesinin cazibesine karşı koyamadık, elimde mini mini bir iPad var. Sanırım benim yazma işini baya kolaylaştıracak. Çünkü benim emektar artık o kadar yavaşladı ki! Resmen devlet töreniyle açılır kapanır hale geldi. Onun başına geçebilecek ona katlanacak zaman da yok bende. Ama yeni oyuncağım baya rahat, uygulaması bilem var.
Yazmamak için mazeretim kalmadı anlayacağınız.

Haftasonun Bursa'dan arkadaşlarım geliyor. Dört yıl oldu görüşmeyeli. Ne çabuk geçmiş zaman. Onları ağırlayacağım için baya helecan bastı beni. Görücüye çıkacak genç kız gibiyim resmen.hem de burayı gezdiririz. Oğulları da büyümüş, elimizde doğdu resmen. Ay umarım güzel geçer.
Pazar'a seçim var, yazın yaz günü seçim mi olur ya! Birçok insan kullanmayacak oy. Anneler falan yazlıktan gelecek ama tatillerini önceden ayarlayanlardan hiçbiri seçemeyecek. Garip, burası Türkiye ama sonuçta. Neyse hayırlısı olsun.

Anne olayında gün geçtikçe tecrübe kazanıyorum ama o kadar da çoğalıyor bilmediğim şeyler.  Bu konuda fena gözlerim var, onu da başka bir yazıda yazarım sanırım. Çocuk büyüten kendini çocuk gelişim uzmanı ya da profesörü sanıyor, kıl oluyorum bu duruma. Neyse dedim ya bir iki paragraf yetmez şimdi bana başka bir yazıda uzun uzun yazayım bari.


Evet ahali, arz-ı Halim budur. Gülce'nin elindeki annemin bana yaptırdığı iğne oyası. Kızım çamaşır sepeti ve iğne oyalarına oynuyor. Oyuncağı yok ki onun hiççççççç!
Görüşürüz efenimmmmmm!

5 yorum:

  1. ama nasıl tatlıı :)
    cansetabay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sahalara hoşgeldiniz efem... :)

    YanıtlaSil
  3. sahalara hoşgeldin cnm :) zaman nasıl da geçiyor dimi?

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulmuşuk ahaliiii. Sevgiler saygılar hepinize

    YanıtlaSil
  5. merhabalar canım
    ben de uzun süre ara verdim bebek yüzünden
    fakat artık döndüm
    sen nerelerdesin
    bu arada kızını gördüm maşallah ona tü tü

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...