26 Ağustos 2014 Salı

Fikrimühimci geldiiii A'nımmmmm !


Benim pek reklamları işim yok, beceremiyorum. Ama fikrimühim çok başka.
Yayınlamanız için size standart metin göndermiyorlar, ürünler geliyor ve deniyorsunuz.
Son fikrimühim kampanyası da Signal'in White Now Gold diş macunu idi.
Kampanyaya hemen katıldım çünkü bu seriden bir diğer diş macunu White Now'u denemiş ve beğenmiştim.

Paket elime ulaşalı baya oluyor, denedik denettik. Fikrimühim sayesinde raflara yeni çıkan bu ürünü deneme denetme şansına sahip olduk. 

Diş macunu alırken iki tip tüketici var benim gözlemlerime göre. Birincisi aynı marka ve modele Sadık olanlar,dünya batsa aynı macunu alırlar.
Ikincisi ise sürekli yenilik peşinde koşanlar, ya da bir diğer deyişle indirimde olanı alanlar. Ben ikinci kategoriye giriyorum. Hangi macun indirime girerse onu alırım. Her markayı kullanmışımdır nerdeyse. Zamanında çikolatamı diş macunu bile vardı, aldım yani, hatırlayanlar vardır. 



Neysesözün kısası denemeye açık arkadaşlara indirim kuponlarını dağıttım, görüntüye önem veren kişilere  de numuneleri. Bundan sonrası benden geçti.


Gelelim ürünle ilgiliyorumlarıma;
Ürün güzel ve işe yarıyor, ama White Now mu bu mu derseniz bilemiyorum. Ha tabi bri iki kullanışta çamaşır suyuna batırılmış beyazlığı beklemeyin. Ama fark fark ediliyor. Denemekte fayda var, ben hatta evde elimin altında hep yedekte bir tüp bulundurma kararı aldım kendince, acil durumlar için.


Efenim bir fikrimühim kampanyasında daha buluşmak üzere. Esen kalın

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. Kiralık Aşk

    İşte Benim Stilim All Star

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...