26 Ağustos 2014 Salı

Mutfakta yeni oyuncağım

Pazar günü optimumdaydık. Gülce'ye alacağımız bir iki şey vardı. Neyse benim aklıma birden düdüklü bakmak geldi, esse, Tefal falan dolaşıyorum. Birden Fissler' is gördüm. Teyzem de kullanıyor. Yemekleri inanılmaz hızlı pişiriyormuş.

Görevli kızla konuşurken ultra güvenlikçi olduğunu, patlamama garantisi olduğunu, vitaminleri kaybetmeden pişirdiğini, buhar çıkışı olmadığını ve çok sessiz çalıştığını da öğrendim. 
Ani bir kararla mutfakta yeni yardımcım olarak işe aldım kendilerini.


 Hemen kullanıma da açtım zaten. 3 dakikada pişirdi bamyayı. Hatta fazla bile tutmuştum hamur gibi olmuş bamya, kullanımı çok kolay, Iğdır zıvır düğmeleri yok, sessiz, buhar çıkışı yok. 
Bayıldım resmen, düdüklü alma araştırmasında olanlara duyurulur.
Gerçi ben pek araştırmadan hop diye aldım ama en iyisini yapmıştım.

3 yorum:

  1. 3 dakikadamı inanılır gibi değil ,ya bende istiyorum ama çok korkuyorum kullanmaktan unutkanımda azıcık ayıptır söylemesi :)) Buhar çıkışı yoksa basınç yapmazmı ki o ?

    YanıtlaSil
  2. Evet burda unutkanlık yapmamak lazım sonrasında pürre haline gelebilir çünkü.
    Buhar çıkışı pişmeye başladığını gösterirken var sadece. Ocağın altını kasıp 3 dakikayı bekliyorsunuz. İçerdeki basınçla pişiriyor. Soğuyunca da kapak ancak açılıyor. Zaten oldukça güvenlikçi, patlamama garantisi varmış, ben de korkarım zaten. Basınç gitmeden açmak da mümkün değil.
    Siz ne olur ne olmaz iyice araştırın. Ben çok memnun kaldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    www.cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...