28 Mart 2016 Pazartesi

alohaaaaaaaaaaaaaaaa

Selam millet.
Yine yeni yeniden ben, yazma ihtiyacıynan kıvrandığım bir an geldi.Selamlar
Çocuk büyütürken, kendi,ni arkadaşlarını evini işini boşlayan boş veren; hiç birşeye yetişemeyen, az zamanında da candy crush ya da kelimelikle cebelleşen fulltime anadan selamlar.
nerdeyse üç yaşına girecek bir bebem var, dünya tatlısı, bir tanem.Hiç bir söz sözcük onu anlatmaya yetmiyor da işte. Ne diyeceğimi bilmiyoum.Dehşet bir mücevher var elimde, secgimden geberiyorum ama çok fena çok pis çok feci yoruluyorum.
ayıp mı bunu söylemek? Genelde bardağın taşmasına bir damla uzaktayım?
dünyanın en mikemmel instagram analarının yanında bir hiçim gibi.
Evet elbette biliyorum reklam herşeydir, kimse yoğurdum ekşi demez.Falan filan.Ama elimde değil işte.
öyle işte ahali, okunup okunmayacağını bile bilmeden diyorum ki, bugün yorgunum, huysuzum, kızgınım, eksiğim.
düzelirim.
Düzelip normalleşirim de işte can sıkıntısı da gerek azcık herhalde insana...
Kendini dünyanın en yetersizi hisseden herkeşlere selam olsun.Bu akşam bir fazlasınız.
Hepimizi allah kurtarsın

1 yorum:

  1. ahh ilerdeki halim böyle mi olacak acaba :) çocuğum olduğunda nasıl biri olacağım kestiremiyorum :) kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...